הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

הדברה בבאר שבע

כאן נסביר על שיטות ההדברה הנפוצות שקיימות, כמה הן עולות, מדוע יש צורך בהסתייעות במדביר מקצועי בבאר שבע, על סוגי המזיקים השונים ולנזק שהם גורמים וגם איך תוכלו בהליך פשוט במדבירים פלוס להשוות בין חברות ההדברה בבאר שבע ולחסוך בזמן ובכסף - קראו וגלו.

כמה עולה לבצע הדברה בבאר שבע?

בכל הקשור למחירי הדברה בבאר שבע חשוב שתזכרו כי המחירים משתנים בהתאם לסוג המזיק שיש להדביר, גודל הנכס שבתוכו מתבצעת ההדברה וגם מורכבות ההדברה. מתחת תוכלו לקרוא מחירון משוער של סוגי הדברות שונות המתבצעות בבאר שבע.

מחירון עבודות הדברה בבאר שבע והסביבה

הדברת ג'וקים בבאר שבע

הדברת ג'וקים בבית וכולל ריסוס בשטחי החצר ובפתחי הביוב.


400 - 600 ש"ח
הדברת נמלים בבאר שבע

הדברת נמלים בבית בן 4 חדרים.


400 - 500 ש"ח
כמה עולה הדברה ירוקה בבאר שבע?

הדברה בשיטה הירוקה בבאר שבע.


400 - 550 ש"ח
לכידת עכבר או חולדה

המחיר כולל פיזור מלכודות, איתור ולכידה של העכברים ע"י מדביר בבאר שבע 


300 - 500 ש"ח
הדברת טרמיטים בבאר שבע

המחיר מתייחס להדברה בבאר שבע בנקודת קן אחת של הטרמיטים.


250 - 500 ש"ח
כמה עולה ייעוץ להרחקת עטלפים בבאר שבע?

המחיר לייעוץ עם מדביר בבאר שבע עבור שיטות להרחקת עטלפים.


300 - 400 ש"ח
הדברת יתושים בבאר שבע

מחיר הדברת יתושים כולל גם טיפול במקורות המים הסמוכים לבית.


250 - 650 ש"ח
הדברה בבאר שבע עבור פשפש המיטה

המחיר להדברת פשפשי מיטה בחדר בודד.


800 - 1,000 ש"ח
מחיר להדברת חדקונית הדקל

ריסוס והדברת חדקונית הדקל מעץ בודד.


300 - 550 ש"ח

הדפס מחירון

שיטות ריסוס לבית בבאר שבע

שיטת ריסוס לבית בבאר שבע נחשבת לנפוצה ביותר והיא מתבטאת בעיקר בשיטת ההדברה הכימית והן בשיטת ההדברה הירוקה. שתי השיטות נחשבות ליעילות אך קיימים כמה הבדלים בין השתיים:

  • ריסוס לבית בהדברה כימית - שיטת ריסוס לבית היעיל ב - 99% נגד מזיקים שונים ובדגש על תיקנים (ג'וקים) ונמלים. היא מתבצעת ע"י ריסוס אך נחשבת לרעילה לבני אדם ולבעלי חיים אחרים שאין ברצוננו להדביר (כלבים, חתולים, אוגרים וכד').

    כמו כן, יש לחכות מחוץ לבית לפחות 4 שעות לאחר שהמדביר יישם את החומר בביתכם.
     
  • ריסוס לבית בהדברה ירוקה - הדברה ירוקה מיושמת גם היא ע"י ריסוס והיא נחשבת לכזו שמביאה לחיסול מזיקים שונים אך אינה רעילה ידידותית לסביבה ולכן זמני השהייה מחוץ לבית מתקצרים ונעים בין חצי שעה ל - 45 דקות.

    בנוסף שיטת ריסוס לבית מסוג זו מתקלה במהירות ובטיחותית בקרב נשים בהיריון.
     
שיטת ריסוס לבית ידידותית לסביבה? כמה זמן יש להמתין מחוץ לבית? מחיר הריסוס לדירת 4 חדרים
ריסוס לבית בשיטה הכימית לא בין 2 - 4 שעות 300-350 ש"ח
ריסוס לבית בשיטה הירוקה כן 30 - 45 דקות 400 - 550 ש"ח

כמה עולה ריסוס לבית בבאר שבע?

מחיר ריסוס לבית בבאר שבע נע בין 250 - 400 ש"ח והוא עשוי להשתנות בהתאם לגודל הבית אותו יש לרסס.

אם אתם מעוניינים לבצע ריסוס בדירה בת חדר אחד - המחיר ינוע על הרף הנמוך שצויין אך אם מדובר על דירה בת 4 חדרים ויותר - צפו לשלם את רף המחיר הגבוה יותר.

מחיר ממוצע לריסוס לבית בבאר שבע

מחיר ממוצע לריסוס לבית בבאר שבע: 325 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 250 ₪

כמה זמן עליי להישאר מחוץ לבית לאחר הדברה כימית?

זמני ההמתנה שיש לחכות לאחר ביצוע הדברה בבאר שבע נעים בין שעתיים לכ- שלוש שעות. קחו בחשבון שבמידה והנכם הורים לתינוק או בעלי חיות מחמד - מומלץ יהיה אפילו להאריך את זמני ההמתנה מחוץ לבית כדי למנוע חלילה הן מחיות המחמד שלכם והן מהתינוק שלכם ליצור מגע עם איזורי הריסוס.
 

כמה זמן להמתין מחוץ לבית לאחר הדברה כימית? :
2.5 שעות
4 שעות משך זמן שעתיים

שיטות הדברה בבאר שבע

בפסקה זו נציג בפניכם מגוון של שיטות הדברה בבאר שבע:

  • הדברה כימית בבאר שבע - שיטת הדברה בבאר שבע מהסוג הכימי נחשבת לשיטה הנפוצה ביותר כיום, היא נחשבת ליעילה מאוד בקרב מזיקים אך רעילה לאדם וכזאת המצריכה שהייה של שעות מרובות מחוץ לבית לאחר שנעשה בה שימוש.

    כמו כן, מדובר בשיטת הדברה שאינה ידידותית לסביבה כי היא מחלחלת באדמה וגורמת לזיהום של האדמה ומי התהום.
     
  • הדברה ירוקה בבאר שבע - שיטת הדברה ירוקה נקראת כך מפני שהיא אומנם מכילה חומרים רעילים אך כאלו המתפוגגים יחסית מהר, כך שזמני השהות שיש לחכות מחוץ לבית קטנים בהשוואה לשיטה הכימית. שיטת הדברה ירוקה עשוייה מחומרים צמחיים הנקראים "פרטרואידים" והיא מיועדת לאיזורים קטנים בבית.
     
  • הדברה ביולוגית בבאר שבע - הדברה ביולוגית בבאר שבע מתאפיינת בשימוש בחיות כדי להביא להכחדת מזיקים, לדוגמה: שימוש בדגי נוי בבריכות הניזונים מרימות של זבובים ויתושים ומביאים לחיסולם.
     
  • הדברה בבאר שבע באופן אלקטרוני - הדברה מסוג זו מבוססת על מכשירים חשמליים שביכולתם להרחיק מזיקים כגון: יונים, עטלפים ועכברים.

    המכשיר החשמלי משתנה בהתאם לסוג המזיק שברצוננו להרחיק - לעטלפים יש מכשיר המשדר תדרי קול המשבשים את כיוון התעופפות העטלף ומרחיקים אותו, כדי להרחיק יונים - קיימים פסי דריכה חשמליים המשדרים זרמי חשמל עדינים ע"מ להרחיק את היונה מהשתלטות על איזור מסויים.
     
  • הדברה אקולוגית בבאר שבע - הדברה אקולוגית בבאר שבע מתבססת על שינוי יזום של תנאי המחייה של המזיק שברצוננו להרחיק, לדוגמה הפחתת לחות, שינוי בתאורת הבית, יישום של ריחנים שונים הדוחים את המזיק כמו שמן עץ התה, שמן לימון ועלי דפנה.
     
  • הדברה אורגנית בבאר שבע - שיטת הדברה זו דוגלת בהצבת פיתיונות ברחבי הבית. פיתיונות אלו אינם מסוכנים לאדם ומושכים מזיקים שונים כמו ג'וקים ונמלים.
     

הדברה בבאר שבע

מהי הדחיפות להזמנת מדביר מוסמך בבאר שבע?

נוכחות של מזיקים שונים בביתנו עשוייה להוריד מאוד מאיכות חיינו והיא אף יכולה להתלוות בסיכון שלנו.

חלק מהמזיקים הללו שוהים באיזורים מלוכלכים ומזוהמים לפני שהם מבקרים אצלנו - כמו ג'וקים וזבובים שמבלים את זמנם בתעלות ביוב, או עכברים שיכולים להעביר לנו את מחלת הכלבת ואף מזיקים שעשויים לגרום נזקים לבית שלנו כמו טרמיטים המכרסמים משקופי דלתות וריהוט מעץ, עשי בגדים הניזונים מסיבי הבד של פריטי הלבוש שלנו.

הסתייעות בשירותי הדברה בבאר שבע תביא למיגור תופעת המזיקים בביתכם כמה שיותר מהר וללא סיכונים עבורכם.
 

הדחיפות להזמנת מדביר בבאר שבע:

דחיפות גבוהה מדד דחיפות 2 דחיפות נמוכה

מצאו חברת הדברה בבאר שבע דרך מדבירים +

קריאות למדבירים בבאר שבע יכולות להיות ממגוון סוגים של מזיקים. החל מנמלים ותיקנים ואף קריאות למדבירים לצורך הרחקת יונים ומכרסמים. במיוחד כאשר ישנם מזיקים במטבח, הדבר יכול להפריע לסדר היום בצורה של ממש.

דרך במדבירים פלוס, תוכלו להשאיר את פרטיכם ולקבל עד 3 חברות הדברה בבאר שבע, שביניהן תוכלו להשוות במחיר אותו הליך ולחסוך הן בזמן והן בכסף.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

מדביר בבאר שבע

הרחבה אודות הדברת מזיקים בבאר שבע:

כאן נציג את סוגי המזיקים שביכולתו של מדביר בבאר שבע להדביר בעבורכם:

  • הדברת טרמיטים בבאר שבע: הטרמיט דומה מאוד אל נמלי האש (אשר כבר נפוצות בבאר שבע) ועשוי לגרום לנזקים רבים לרכוש. הטרמיטים אוהבים ל"נשנש" עץ, כך שנמצא אותם בעיקר ברהיטים, משקופים, דלתות עץ וכדומה.
     
  • הדברת פרעושים בבאר שבע: טפיל אשר ניזון מדם, עוקץ ומטריד - כבר לפי הפתיחה אפשר להבין שהוא אינו רצוי, מעביר מחלות ומגיע אלינו בעיקר דרך בעלי חיים וחיות המחמד. מתקפה של פרעושים בבית בהחלט לא רצויה ויש להזמין הדברה.
     
  • הדברה בבאר שבע של פשפשים: פשפשי מיטה נמצא בעיקר בחדר השינה שלנו והם אלו הגורמים לעקיצות של העור שלנו במהלך השינה. הדברה של פשפשים מורכבת יותר בגלל גודלם ולעיתים מצריכה ביקור חוזר של המדביר בביתכם.
     
  • הדברת נמלים בבאר שבע: הן מופיעות במטבח, בגינה, בחדרים ובכל מקום כאשר יש אוכל זמין. ניתן לבצע הדברה ולקבל כללים כיצד להימנע מחזרה של נמלים לביתכם. 
     
  • הדברת יתושים בבאר שבע: ארץ ישראל בעלת מגוון רחב של יתושים, שהמטריד מבינהם הוא יתוש החול אשר מעביר מחלות, אך הסוגים האחרים גם יכולים להטריד לא פחות. בעיית יתושים בבית? הזמינו הדברה בבאר שבע.
     
  • הדברה בבאר שבע עבור תיקנים: תיקנים או "ג'וקים" בשמם הנפוץ, מתחלקים בארץ לשני סוגים מרכזיים: הראשון הוא הג'וק האמריקאי והשני הוא הג'וק הגרמני.

    את שני הסוגים ניתן להדביר אך בשיטות שונות ולכן, המדביר ברוב המקרים יבקש מכם לצלם לו את הג'וק בבית ע"מ שיוכל לזהות באיזה סוג מדובר ולהתאים לו את חומרי ההדברה.
     
סוג המזיק לאיזה נזק הוא גורם?
טרמיטים הרס לרהיטי עץ ולמשקופי דלתות
פרעושים מעבירי מחלות, עוקצים
פשפשים מוצצי דם, עוקצים, מעבירי מחלות
נמלים נזק לצמחייה, נזק למזון
יתושים עקיצות, מעביר וירוסים מסוכנים
תיקנים (ג'וקים) מעביר מחלות מצואה ומהביוב (משם מגיע)

האם קיימת אחריות על הדברה בבאר שבע?

מרבית חברות ההדברה בבאר שבע מעניקות אחריות על עבודת ההדברה שביצעו הנעה בין שלושה חודשים לכ- חצי שנה וזאת בעבור עבודות ריסוס נגד נמלים וג'וקים.
 

תקופת אחריות ממוצעת על הדברה בבאר שבע:
6 חודשי אחריות 4.5 חודשי אחריות 3 חודשי אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ בעלי המקצוע אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.