הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

הדברה בקרית גת

צריכים לעשות הדברה? ממש כאן תוכלו למצוא הדברה בקרית גת במחיר זול באמצעות השוואת מחירים ותוכלו להשוות גם בין מדבירים שונים בשביל למצוא מדביר מומלץ. בנוסף נעזור לכם לזהות את סוג החרק אצלכם בבית.

מחפשים מדביר בקרית גת? אנחנו נעזור לכם

כשמחפשים מדביר בקרית גת יש כמה דברים שכדאי לבדוק לפני ששוכרים את שירותו של מדביר ספציפי. לפניכם פירוט הדברים החשובים שיעזרו לכם בבחירת מדביר מקצועי:

  • אחריות: לרוב על הדברת מזיקים בקרית גת נהוג לקבל אחריות של מספר חודשים בהתאם למיקום ההדברה וסוג המזיק. חשוב לבדוק אם המדביר נותן לכם אחריות ואם לא לבחור מדביר אחר.
     
  • ותק: בשביל למצוא מדביר מקצועי בקרית גת כדאי לבדוק גם את הותק שלו. קחו מדביר מנוסה שיש לו לפחות 3 שנים ניסיון בתחום.
     
  • הסמכה: לכל מדביר מוסמך בקרית גת צריך להיות אישור מהמשרד להגנת לסביבה, אחרת הוא לא מורשה להדביר. תוכלו לבקש מהמדביר את מספר הרישיון שלו.
     
  • המלצות: חפשו את השם של המדביר ברשתות החברתיות ובדקו מה אומרים לקוחות קודמים על השירות שלו. עם פורטל מדבירים פלוס תמצאו מדביר מומלץ בקרית גת שעובר בקרה על האיכות.

 

הדברה בקרית גת

מחירון הדברה בקרית גת

המחיר של מדביר בקרית גת נקבע בהתאם ל-3 פרמטרים מרכזיים: סוג ההדברה, גודל השטח וסוג המזיקים המצויים בו. לפניכם מחירון ממוצע עבור סוגי הדברות שונות בקרית גת:

מחירון הדברה בקרית גת

עלות הדברה של דירת 2 חדרים בעיר

של מגוון חרקים ומזיקים.


200 - 250 ש"ח
טיפול בתיקנים בתוך שטח הבית

הדברת תיקנים בקרית גת בבית פרטי.


300 - 400 ש"ח
הדברה וריסוס בית בקרית גת

ריסוס בית פרטי עם 6 חדרים ומעלה.


400 - 600 ש"ח
הרחקת עטלפים עם פס הלם חשמלי

המחיר המוצג הוא למ"ר.


120 - 200 ש"ח
מחיר הדברת פרעושים בקרית גת

הדברה בדירת 4 חדרים.


300 - 450 ש"ח
כמה עולה להרחיק עורבים?

מחיר הרחקת עורבים מהבית.


400 - 800 ש"ח
עלות הדברת טרמיטים בקרית גת

קידוח במשקופים והחדרת רעל.


800 - 1,400 ש"ח
כמה עולה לבצע הדברת פשפשים בקרית גת?

הדברה של פשפש המיטה מחדר השינה.


800 - 1,000 ש"ח
כמה תעלה הדברת עכביש בבית?

הדברה של סוגי עכבישים שונים.


250 - 420 ש"ח
מה המחיר הממוצע של הדברת מזיקים בקרית גת?

מחיר של הדברת מזיקים בתוך דירה בממוצע.


250 - 400 ש"ח

הדפס מחירון

הדברת חרקים בקרית גת של כל סוגי החרקים

לפני שמזמינים הדברת חרקים בקרית גת מומלץ לנסות להבין באיזה חרק מדובר על מנת שהמדביר יוכל להגיע מוכן וערוך. דרך טובה לזהות את החרק בבית שלכם היא להבין אילו חרקים נמצאים באיזה מיקום בדרך כלל:

  • יתושים: יתושים אוהבים מקומות עם מים עומדים, אז חדר האמבטיה והמקלחת הם החשודים הראשונים. הדברת יתושים בקרית גת תתמקד בהתחלה במקומות האלה ואחר כך כנראה תעבור לפתח הביוב. ניתן לקבל מענה להדברה של יתוש הנמר האסייתי, הדברה של יתוש העש וסוגים נוספים.
     
  • ג'וקים: יש 2 סוגי ג'וקים עיקריים - התיקן הגרמני והתיקן האמריקאי, כשהראשון לרוב תמצאו במטבחים והשני לרוב בביוב. במידה ואתם לא מבדילים ביניהם הדברת ג'וקים בקרית גת תתמקד בשני האזורים האלו.
     
  • נמלים: הדברת נמלים בקרית גת תתמקד בעיקר במקורות מזון, אז המטבח והפחים הם המקומות העיקריים. גם פה יש כמה סוגי נמלים אז חשוב להבדיל ביניהן, אם הנמלה היא אדומה כנראה שמדובר בנמלת האש.
     
  • פשפשים: אמנם יש כמה סוגי פשפשים שונים, אך העיקרי הוא ללא ספק פשפש המיטה שנמצא, באופן מפתיע, באיזור המיטה - מזרונים, שקעים, כריות, בגדים ועוד.
     
  • פרעושים: פרעושים לרוב מגיעים עם בעלי החיים שלנו שמובילים אותם ממקום למקום בתוך הפרווה שלהם.
     
  • טרמיטים: לרוב אם תראו כרסומים ברהיטי העץ שלכם תדעו שיש לכם טרמיטים בבית - וזה דבר שצריך לטפל בו במהירות ולבצע הדברת טרמיטים לפני שהם יהפכו את הרהיטים לבלתי ניתנים לשימוש. 
     
סוג החרק איפה הוא נמצא?
יתושים מקומות עם מים כמו מטבח או ביוב
ג'וקים מטבח או ביוב (תלוי בסוג)
נמלים פחים או מטבח
פשפשים איזור המיטה
פרעושים פרווה של בעלי החיים
טרמיטים רהיטי עץ

השוואת מחירים בין חברות הדברה בקרית גת

מחיר הדברה בקרית גת משתנה בהתאם סוג החרק/מזיק שתצטרכו להדביר, גודל השטח שבו צריך להדביר, שיטה ההדברה הנבחרת וחברת ההדברה שתשכרו. לא כל חברת הדברה בקרית תיקח לכם מחיר זהה עבור אותה ההדברה בדיוק, וזו בדיוק הסיבה לבצע השוואת מחירים.

עם פורטל מדבירים פלוס תוכלו להתחיל את השוואת המחירים שלכם כבר עכשיו. התקשרו או השאירו פרטים בטופס המצורף וקבלו עד 3 הצעות מחיר של מדבירים מומלצים בדרום ובקרית גת בפרט. ככה רק תצטרכו רק להשוות בין הצעות מחיר ולחסוך.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

מצאו מדביר בקרית גת להדברת נמלים

הדברת נמלים בקרית גת מתבצעת בדרכים שונות. השלב הראשון בהדברה של הנמלה מתחיל בזיהוי שלה. יש מספר סוגים של נמלים ובדרך כלל, הצורה שבה נטפל בבעיה משתנה בהתאם לנמלה הנמצאת בביתכם או בחצר.

למשל, עבור הדברת נמלת האש הקטנה, נעשה בדרך כלל על ידי ריסוס ביולוגי בעוד הטיפול בנמלה עם כנפיים יכול להיעשות על ידי פיזור רעל שאותו הנמלים מביאות אל הקן, מה שגורם להכחדתו.

נמלי אש נמנות בקבוצת הנמלות העוקצות, ועל אף שלרוב האנשים העקיצה אינה מהווה סכנה ורק מייצרת כאב קל ותחושה של אי נוחות לכמה שעות, ישנם אנשים עם אלרגיה לנמלים שעבורם העקיצה יכולה להוות סכנה של ממש. במקרה שזיהיתם או נעקצתם מנמלת אש בביתכם, הזמינו בהקדם מדביר שיבצע ריסוס והדברה באזור הנדרש.
 

דחיפות לטיפול והדברת נמלי אש:

דחיפות גבוהה מדד דחיפות 2 דחיפות נמוכה

הזמינו הדברה ירוקה בקרית גת

הדברה ירוקה בקרית גת היא הדברה שלא משתמשת בחומרים רעילים כמו הדברה כימית רגילה ולכן היא פחות רעילה לבני האדם ולא מצריכה מאיתנו להיות מחוץ לבית כל כך הרבה זמן אחריה.

הדברה ירוקה נוטה להיות מעט פחות יעילה מאשר הדברה כימית, אך ברוב המקרים אכן תצליח לבצע את העבודה בצורה טובה, לכן אם תרצו להפחית ברעלים זו יכולה להיות אפשרות טובה בהחלט.

כמה זמן צריך להמתין לאחר הדברה בקרית גת?

ברוב ההדברות יהיה צורך בהמתנה של שעתיים -שלוש בממוצע לאחר פעולת הריסוס. יחד עם זאת, אם ישנם ילדים קטנים תינוקות או חיות בבית שנמצאים חלק מהזמן בקירוב לרצפה, מומלץ לחכות בין 6 - 12 שות עד לכניסת הבית. כמובן שיש להישמע להוראות המדביר ולפעול בהתאם לזמנים שהוא מגדיר, כיוון שזמן ההמתנה עשוי להשתנות בין סוגי ההדברה השונים. 
 

זמן ממוצע להמתנה לאחר הדברה בקרית גת:
4.5 שעות
6 שעות משך זמן 3 שעות

שיטות הדברה נפוצות בקרית גת

קיימים סוגים שונים של הדברות, אותם מספקים המדבירים שלנו. לפניכם פירוט שיטות ההדברה הנפוצות בקרית גת:

  • הדברה כימית: סוג ההדברה הנפוץ ביותר. הדברה זו נחשבת לרעילה מבין הסוגים אך עם זאת ליעילה ביותר. הדברה כימית נפוצה בדברת גינות ובתים ושטחים חקלאיים.
     
  • הדברה ירוקה: כפי שפירטנו למעלה, הדברה זו נחשבת להדברה הפחות מסוכנתמבין סוגי ההדברות כיוון שנעשה בה שימוש בחומרים טבעיים ולא כימיים, המאפשרים זמן המתנה קצר יותר לאחר הריסוס.
     
  • הדברה אקולוגית: הדברה בה נעשה שימוש בחומרים אקולוגיים כמו צמחים היוצרים הרתעה ומרחיקים את החרקים או המכרסים אותם תרצו להדביר.
     
  • הדברה ביולוגית: שיטת הדברה שבה משתמשים באמצעים טבעיים וביולוגיים כמו שימוש בחרקים ומזון מן הטבע הנמצאים בשרשרת המזון של החרק המודבר. הדברה זו פחות נפוצה וכמעט שלא נעשה בה שימוש בישראל.
     

מדביר בקרית גת

משך זמן אחריות עבור הדברה בקרית גת

מתן אחריות עבור הדברה ישתנה בהתאם לסוג ההדברה והמזיק אותו מדבירים. בעקבות כך, לרוב תינתן תקופת אחריות רק על הדברת מזיקים כמו ג'וקים או נמלים ולא על הדברה או הרחקה של עכברים ומכרסמים, כיוון שהדברה כזו הנה מקומית ואילו האחרות עשויות שלא לעבוד ולחזור על עצמן אחרי תקופה.

במקרה כזה המדביר יחזור שוב להדביר את האזור הנדרש ללא עלות, כחלק מהאחריות הניתנת. משך תקופת האחריות הממוצעת עבור הדברה בקרית גת יהיה בין חצי שנה לשנה.
 

משך תקופת האחריות הממוצעת עבור הדברה בקרית גת:
שנה אחריות 9 חודשי אחריות חצי שנה אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ מדבירים אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

 

שאלות נפוצות על מדבירים בקרית גת:

ריכזנו כאן מספר שאלות נפצות של גולשי פורטל מדבירים פלוס, באשר למציאת שירותי הדברה בקרית גת ובסביבתה הקרובה:

לאילו סוגי מזיקים ניתן למצוא שירות הדברה בקרית גת?

דרכנו תוכלו למצוא מדביר בקרית גת עבור סוג המזיק שתצטרכו. ניתן לראות בעמוד פירוט המזיקים והחרקים עבורם המדבירים שלנו מספקים שירותי הדברה. 


ניתן למצוא דרככם שירותי הדברה עבור סוגי הדברה שונות?

כמובן, המדבירים שלנו בקרית גת מבצעים הדברה בשיטות שונות כממו: הדברה ירוקה, הדברה כימית, הדברה אקולוגית וכו'. ניתן לראות הסבר מפורט בעמוד על כל אחת מהשיטות.