הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

הדברה ברמת גן

הגעתם לכאן כי אתם מחפשים אחר חברת הדברה ברמת גן במחיר זול  או מנסים למצוא מדביר ברמת גן מומלץ ומקצועי. אז כאן במדבירים פלוס ללא ספק תמצאו הדברת מזיקים ברמת גן, חרקים, ג'וקים, נמלים וכן גם חולדות, יונים ושירותי הדברה נוספים.

מהו מחיר ריסוס לבית ברמת גן?

מחיר ריסוס לבית ברמת גן הנו במחיר של כ-500 ש"ח כאשר הטווח נע בין 400 - 600 ש"ח, כאשר הטווח סוגר את המחיר לבית פרטי (6 חדרים לערך) וגם מתייחס לריסוס וביצוע הדברה בדירות ברמת גן, שיהיו במחיר קרוב יותר לטווח הנמוך. בהמשך העמוד ניתן לראות מחירון הדברה מפורט לפי סוגי חרקים שונים.

מחיר ריסוס לבית ברמת גן בממוצע

מחיר ריסוס לבית ברמת גן בממוצע: 500 ₪

טווח מחיר גבוה 600 ₪

טווח מחיר נמוך 400 ₪

כמה זמן נהוג לקבל אחריות על הדברה ברמת גן?

לא בעבור כל שירות הדברה תקבלו אחריות, למשל - ביצוע הדברת מעופפים כמו יתושים וזבובים לרוב יהיו ללא אחריות, כמו כן - גם ביצוע הדברה בגינה יהיו ללא. אבל, ישנם מזיקים וחרקים שבעבורם כן תקבלו אחריות על הדברה ברמת גן. הטווח נע בין 3 חודשים ל-6 חודשים. לדוגמא: בעבור הדברת ג'וקים ברמת גן תקבלו כ-3 חודשי אחריות ולעומת זאת, בעבור הדברת נמלים ברמת גן תקבלו כ-6 חודשי אחריות. רצוי ואף כדאי לשוחח עם המדביר לפני סגירה על טווחי האחריות ומה הם מכסים.
 

משך תקופת האחריות הממוצעות:
6 חודשי אחריות 4.5 חודשי אחריות 3 חודשי אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ המדבירים ברמת גן אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

זמן המתנה מחוץ לבית לאחר הדברה ברמת גן

שאלנו חברת הדברה ברמת גן, כמה זמן צריך להמתין לאחר ביצוע ריסוס והדברה וזאת התשובה שלהם: כאשר נבצע הדברה כימית או כל הדבר שאינה ירוקה, נצטרך להמתין מחוץ לבית כמה שעות. במקרים רבים הזמן עשוי להיות כ-6 שעות. האמנם אם מבצעים הדברה ירוקה ברמת גן, רוב המדבירים ממליצים להמתין כ-3 שעות בלבד. כך שזהו טווח ההמתנה הממוצע בין 6 ל-3 שעות מחוץ לבית לאחר ריסוס והדברה.
 

זמן ממוצע לביצוע העבודה:
4 שעות
6 שעות משך זמן 3 שעות

מה המחיר של מדבירים ברמת גן?

ריכזנו עבורכם דוגמאות למחירים נפוצים עבור שירותי הדברה שונים, לפי הצעות מחיר אמיתיות של מדבירים ברמת גן , כולל מחירים של מדבירים בתל אביב וערים סמוכות נוספות. חשוב להבין - המחירים אומנם משמשים ממוצע מבדיקות שנערכו עם בעלי מקצוע בתחום אך עשויים להשתנות בעקבות מגוון רחב של שיקולים כמו גודל השטח, סוג ההדברה או סוג המזיק והפעולה הדרושה על מנת לטפל בו.

מחירון הדברה ברמת גן

מחיר הרחקת יונים ברמת גן

כולל התקנת רשתות להרחקה.


700 - 1,000 ש"ח
עלות של הדברה ירוקה

בדירת 4 חדרים בעיר.


400 - 500 ש"ח
מדביר עכברים וחולדות

עבור לכידה בבית פרטי.


800 - 1,000 ש"ח
הדברת פשפשים ברמת גן

הדברה נגד פשפשים בחדר בודד.


800 - 1,100 ש"ח
כמה עולה הדברת צרעות ודבורים?

כולל טיפול בקן וריסוס.


450 - 600 ש"ח
כמה עולה להרחיק עטלפים מהגינה?

בעבור ייעוץ של הרחקת עטלפים מהגינה.


300 - 400 ש"ח
הדברת פרעושים ברמת גן

מתייחס להדברה בבית ובחצר.


300 - 500 ש"ח
הדברת נמלים ברמת גן בבית פרטי

מתייחס לבית פרטי עם שתי קומות.


500 - 700 ש"ח
כמה תעלה הדברת יתושים ברמת גן?

לרוב הדברת יתושים תכלול טיפול במקורות מים עומדים


250 - 650 ש"ח
עלות הדברת טרמיטים ברמת גן

המחיר הוא להדברה המתבצעת בחדר בודד.


500 - 700 ש"ח
הדברת תיקנים ברמת גן באמצעות ג'ל

פיזור של ג'ל רעיל במספר מוקדים ברחבי הבית.


400 - 600 ש"ח

הדפס מחירון

כיצד נדע האם דחוף להזמין מדביר ברמת גן?

למצוא ג'וק בודד או נמלה אחת, לא מעיד על בעיה מהותית המצריכה הזמנת מדביר ברמת גן. אבל כאשר פוגשים ברימות, ביצי חרקים, פשפשים או מספר גו'קים. זה בדיוק הזמן להרים את הטלפון ולהתקשר אל מדביר ברמת גן. קצב התרבות החרקים עשוי להיות מהיר מאוד ואם רואים יותר מחרק בודד - צריך להתחיל בפעולת מנע והדברה.
 

דחיפות הזמנת הדברה ברמת גן:

דחיפות גבוהה מדד דחיפות 2 דחיפות נמוכה

שירותי הדברה ברמת גן - הכירו את הסוגים:

ישנם לא מעט שירותי הדברה ברמת גן ובכלל, כאלו נפוצים יותר וכאלו שממש פחות, הנה הסבר על סוגי ההדברה:

  • הדברה ירוקה ברמת גן: השיטה הנפוצה כיום בשוק, שימוש בחומר ריסוס טבעי אשר מצד אחד פותר לנו את בעיית המזיקים והחרקים בבית ומנגד לא מסכן אותנו או את חיות המחמד שלנו.
     
  • הדברה אלקטרונית ברמת גן: הטכניקה הזו בעיקר נפוצה להרחקה חיצונית, בין אם זה באמצעות רמוקלים או סונארים המיועדים להרחקת מעופפים וכן בעבור הרחקת עטלפים.
     
  • הדברה כימית ברמת גן: שימוש בחומרים כימיים יעשה בעיקר בגינה ובחצר ופחות בתוך הבית. אלא אם כן, ישנם מזיקים קטנים שקשה להיפטר מהם, כמו טרמיטים ופשפשים.
     
  • הדברה אקולוגית ברמת גן: השימוש בטבע בצורה נכונה בתוך הבית, הצבה של פרחים, שיחים בתוך הבית למניעת התפתחות חרקים והגעתם כלל.
     
  • הדברה ביולוגית ברמת גן: הדברה ביולוגית היא גם סוג שימוש בטבע, כאן מדובר למשל על החזקת חתול בבית להרחקת עכברים או שימוש בלטאות ולהיפטר מתולעים. כאשר צריך פתרון מיוחד.
     
  • הדברה אורגנית ברמת גן: שימוש בחומרים טבעיים לביצוע הדברה, דומה מאוד להדברה ירוקה.
     

הדברה ברמת גן

מצאו מדביר ברמת גן דרך "מדבירים פלוס"

תושבים רבים בעיר, כבר נעזרים בשירות שלנו ומוצאים מדביר מקצועי ברמת גן. איך השירות של מדבירים פלוס עובד? זה פשוט! באפשרותכם להזין מספר טלפון בטופס המצורף באתר, או לחילופין לפנות אלינו טלפונית ולספר לנו מה הבעיה שעבורה אתם זקוקים להדברה או ריסוס לבית ברמת גן. לאחר שאנחנו מבינים את המקרה, נדע להתאים לכם את בעל המקצוע הרלוונטי אשר יודע לטפל בבעיה.

 

לא כל מדביר מטפל למשל בבעיה של הרחקת ציפור מיינה או הרחקת יונים. לכן אנו כבר מבצעים סינון ראשוני בין המדבירים וחוסכים לכם זמן על מנת שתוכלו לפתור את הבעיה כמה שיותר מהר תוך שמירה על עבודה עם בעל מקצוע מומלץ ואיכותי.

הדברת מזיקים ברמת גן - לכלל הסוגים

לא מעט מזיקים קיימים, הנה קצת מידע נוסף שעשוי לעניין אותכם על הדברת מזיקים ברמת גן וכן, החרקים השונים:

  • הדברת חרקים ברמת גן: חרקים קטנים בבית? גדולים? לא מזוהים? כאן במדבירים פלוס ניתן לבצע זיהוי חרקים בבית וכמו כן, להזמין מדביר ברמת גן לביצוע העבודה.
     
  • הדברת נמלים ברמת גן: בין אם מדובר על נמלי אש, מכונפות או נמלים רגילות, ניתן להזמין שירות הדברה ברמת גן דרכנו, לערוך השוואת מחירים ולחסוך בעלויות.
     
  • הדברת יתושים ברמת גן: העניין טריקי, אם מדובר על הדברה חיצונית, היא בעיקר ייעוץ וטיפול במאגרי מים וכן ביצוע הדברה שטחית לצורך מניעת התרבות. אם זה בתוך הבית זה בהחלט פתרון יעיל יותר.
     
  • הדברת טרמיטים ברמת גן: הטרמיטים יכולים להפתיע אותנו בכמויות שלהם, הם עובדים יחדיו בנחלים ענקיים ומכרסמים עץ. אם יש לכם בעיית טרמיטים בבית - כדאי שתזמינו חברת הדברה ברמת גן ובמהירות.
     
  • הדברת פשפשים ברמת גן: בין אם זה פשפש סרחן שיותר נפוץ בגינות או פשפש המיטה שיותר נפוץ בתוך הבית שלנו. כדאי להזמין שירות הדברה.
     
  • הדברת פרעושים ברמת גן: פרעושים יגיעו אל ביתנו עם חיות המחמד או דרך הגינה שלנו. ניתן לטפל בהם באמצעות ריסוס לבית ברמת גן או שימוש בהדברה בחצר.
     
  • הדברת ג'וקים ברמת גן: גם להם יש סוגים! אפשר לראות שבארץ נפוץ התיקן האמריקאי - להלן הג'וק ה"רגיל" וגם התיקן הגרמני (גלו איך מדבירים תיקן גרמני) הגרסה הקטנה יותר, המהירה יותר אשר מתרבה מהר יותר וקשה להדברה.
     

מדבירים מומלצים ברמת גן

הסוף לחיפוש אחר חברת הדברה ברמת גן 

ייתכן ואתם זקוקים להדברה עבור חרקים אשר נחשבים למסכונים כמו דבור או צרעה אך קיימת האפשרות שאתם מחפשים גם סיוע כאשר מדובר בחרקים שאינם מסוכנים, כמו למשל הדברת שממיות אך גורמות ללכלוך על הקירות שקשה מאוד לנקות.

 

דעו שדרך האתר שלנו תוכלו למצוא מענה למגוון רחב מאוד של טיפול והדברה של מזיקים וחרקים. במקרים רבים, פרט להדברה הנקודתית עצמה, תצטרכו גם לאתר את הקן של הצרעות או לחילופין להתחקות אחר הנתיב של אותו גורם מטריד ובכל למנוע חזרה שלו לאחר תקופה קצרה. מגוון חברות הדברה ברמת גן מנסות למנוע חזרה נוספת של אותו הגורם לביתכם או לאיזור הגינה שלכם ובכך לבצע עבודה מקיפה שנשמרת לאורך זמן.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

מזמינים הדברת מזיקים ברמת גן? כך תתכוננו

לפני שמתחילים בתהליך עם חברת הדברה ברמת גן, חשוב להתכונן בצורה נכונה. הדבר הראשון שיש לעשות הוא לפנות את האזור בשביל לאפשר למדביר גישה נוחה יותר. כלומר אם זיהיתם ג'וקים מתחת לכיור, פנו את כל מה שנמצא בארונות שמתחת. אם זיהיתם נמלים בארון המטבח - כדאי להוציא את כל התכולה בשביל לייעל את התהליך ולפשט אותו.

 

הדברת מזיקים ברמת גן מצריכה גם היא הכנה וכדאי לגזום את הדשא, להיפטר מפסולת מיותרת כמו ערימות עלים או לכלוך וכמובן לפנות בעלי חיים שעשויים להימצא בקרבת האזור שאותו נדרש להדביר.

 

כמה הצעות מחיר כדאי לבדוק לפני הזמנת הדברה?

אנו ממליצים לבדוק לפחות שלוש הצעות מחיר שונות לפני שמקבלים החלטה באשר למדביר שאיתו נעבוד. הסיבה לכך היא שעל ידי השוואה של שלוש הצעות שונות - נוכל לקבל אינדיקציה טובה באשר למחירי השוק, בהתאם לשירות הנדרש לנו. הקפידו לא לבדוק יותר מידי הצעות מאחר והדבר עשוי לבלבל אתכם.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

הדברה ירוקה ברמת גן - יש חיה כזאת?

כיום הביקוש לשירת של הדברה ירוקה ברמת גן נחשב לנפוץ מאוד. מה זאת הדברה ירוקה? מדובר בסוג הדברה אשר נחשב לידידותי יותר ואינו מכיל לרוב חומרים כימיים בכלל. השיטות כמובן מגוונות ונעות בין שימוש במערכת אלקטרוניות וקוליות או הזמנת לוכד עכברים לצורך לכידה באמצעות מלכודות ושחרורם באיזור פתוח אחר. לעיתים הדברת ג'וקים ברמת גן מתבצעת על ידי הבאת חרקים אחרים אשר אוכלים את הג'וקים שנמצאים בגינתכם, גם זו נחשבת לשיטה של הדברה ירוקה כמובן.

שאלות נפוצות על שירותי הדברה בעיר

הנה כמה מן השאלות הנפוצות שנשאלו  ונענו ע"י מדביר מומלץ ברמת גן.

מה השיטה הכי טוב להדברת חרקים ברמת גן?

תלוי היכן החרקים נמצאים ומה סוג החרק. ברוב הגדול של המקרים, ריסוס סטנדרטי עם חומר הדברה יעשה את העבודה. במקרים אחרים פיזור פתיונות עם רעל יהיו אפקטיביים יותר ותמיד קיימת האפשרות שהמדביר ישלב טכניקות של הדברה ירוקה כאשר הדבר אפשרי.


כמה זמן אחרי ריסוס לבית ברמת גן אפשר להיכנס למקום?

לאחר ריסוס בבית, יש לחכות לפחות 3 שעות ורק לאחר מכן אפשר יהיה להיכנס למקום.


האם אתם מספקים שירות גם לבתי עסק?

בהחלט. ניתן להזמין הדברה מכל סוג גם לבתי עסק לרבות מסעדות, בתי קפה, מפעלים ומשרדים.