הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

הדברה בתל אביב

מתגוררים בעיר תל אביב או בסביבתה? זקוקים למדביר בתל אביב שיגיע במהרה לסייע לכם בהדברה או הרחקה של מזיקים, חרקים או מעופפים? נסו את שיטת השוואת המחירים של מדבירים פלוס ותוכלו למצוא מדביר מקצועי במחיר זול.

שירותי הדברה בתל אביב במחירים זולים

המחיר של שירותי הדברה בתל אביב הוא לא קבוע והוא משתנה בהתאם לסוג ההדברה שתצטרכו, גודל השטח שאתם צריכים להדביר וגם חברת ההדברה. לא כל חברות ההדרה בתל אביב יקחו לכם את אותו המחיר גם על אותה העבודה בדיוק.

 

לכן אם אתם רוצים למצוא מדביר זול בתל אביב מומלץ לערוך השוואת מחירים. תוכלו להשאיר פרטים או להתקשר אלינו ואנחנו נדאג לקשר ביניכם לבין 3 מדבירים בתל אביב שיגיעו אליכם במהירות. דברו איתם, קבלו הצעת מחיר וערכו השוואה בין המדבירים.


הדברה בתל אביב

מחיר הדברה בתל אביב והסביבה

אז כמה עולה להזמין מדביר בתל אביב? לרוב - כמה מאות שקלים בודדים. חשוב להכיר את העלויות של שירותי הדברה בתל אביב וזאת מאחר וככל שנהיה בקיאים בעלויות שנדרש לשלם עבור השירות, כך נדע אם הצעות המחיר שקיבלנו הוגנות או מוגזמות.

 

חשוב לנו לציין שהמחירים המוצגים במחירון זה הם למעשה שקלול של מספר הצעות מחיר שנלקחו ממדבירים המספקים שירות הדברה בעיר ושייתכן שכאשר תדברו עם מדביר בתל אביב בהמשך התהליך, המחיר ישנה במקצת עקב שיקוליו המקצועיים של המדביר.

על כן המלצתנו היא לבדוק את המחיר והעלות לפני שמזמינים את העבודה וזאת מאחר ולכל עבודה יש תמחור שונה עקב גודל השטח, מורכבות התהליך וגם כמובן שיטת ההדברה הנבחרת וסוג המזיק שנדרש להשמיד או להדביר.

מחירון שירותי הדברה בתל אביב והסביבה

כמה עולה להזמין מדביר ג'וקים בתל אביב?

שירות של הדברת ג'וקים בתל אביב נגד תיקן אמריקאי או גרמני.


450 - 650 ש"ח
מה המחיר של מדביר פרעושים בתל אביב?

הדברת פרעושים בתל אביב בדירה בגודל 100 מטר.


300 - 450 ש"ח
כמה תעלה הדברת פשפשים בתל אביב

המחיר המוצג הוא עבור הדברה של פשפש המיטה .


800 - 1,000 ש"ח
עלות הדברת עכברים וחולדות בתל אביב

עבור הדברת חולדות בגג רעפים אשר מתבצעת על ידי פיזור מלכודות.


350 - 450 ש"ח
כמה עולה שירות של מדביר נמלים בתל אביב?

הדברת נמלים  בתל אביב בדירה של עד 5 חדרים.


400 - 650 ש"ח
מחיר של מדביר צרעות בתל אביב

הדברת צרעות הכולל איתור הקן והשמדתו


350 - 550 ש"ח
כמה עולה להדביר יתושים?

הדברת יתושים בתל אביב ע"י ריסוס.


250 - 650 ש"ח
כמה תעלה הדברה לבניין בתל אביב?

הדברה של קרציות, פרעושים וג'וקים.


החל מ-800 ש"ח
מה העלות להזמנת לוכד נחשים בתל אביב?

לכידת נחשים בבית או בגינה.


500 - 800 ש"ח
עלות הדברת טרמיטים בתל אביב

הדברה של טרמיטים בנקודה ספציפית בבית.


250 - 500 ש"ח
הדברת חרקים בתל אביב במרתף

מתייחס לריסוס במרתף עצמו ובמדרגות.


200 - 300 ש"ח
כמה עולה להדביר עכבישים?

הזמנת שירותי הדברה בתל אביב נגד עכבישים.


300 - 400 ש"ח
הדברה בתל אביב של תולעי עץ

הדברה של תולעי עץ מהמשקופים בבית.


200 - 400 ש"ח
הדברת קרדית אבק הבית

מחיר סופי נקבע לפי גודל השטח.


200 - 400 ש"ח
מה המחיר להדברת זבובי זית?

גלו איך להדביר זבובי זית.


200 - 400 ש"ח

הדפס מחירון

מצאו מדבירים בתל אביב לכל מטרה

בעיר תל אביב יש לא מעט מדבירים אשר ישמחו להעניק לכם שירותי הדברה מכל סוג. בדרך כלל השירות של מדבירים בתל אביב הוא שירות חירום ובמקרים רבים ישנה חשיבות מכרעת לזמני ההגעה של המדביר אל הדירה שלכם.

 

במקרים אחרים, מדובר בטיפול מקדים שמטרתו היא מניעה של הגעה עתידית מצד חרקים או מזיקים שונים ואף ציפורים אל שטח הבית או הבניין. בצעו השוואת מחירים בין מדבירים בתל אביב דרך האתר ותוכלו לקבל מחירים מצוינים עבור הדברה מכל סוג ולכל מטרה.

צפו בוידאו הבא וגלו למה כדאי לעשות השוואת מחירים לפני הזמנת המדביר:

 

איך מוצאים מדביר מומלץ בתל אביב?

להלן מספר נקודות שיכולות לעזור לכם בבחירת מדביר מומלץ בתל אביב:

  • ניסיון מקצועי וידע: בשביל למצוא מדביר מקצועי בתל אביב צריך לוודא שיש ברשותו את הציוד והידע הדרוש לסוג ההדברה שאתם צריכים. למשל, לא כל מדביר אשר מדביר ג'וקים ידע בהכרח להדביר טרמיטים או מתעסק בלכידה של חולדות. על כן  - כבר בשיחת הטלפון הראשונה חשוב לשאול את המדביר האם יצא לו בעבר לבצע עבודה מסוג זה והאם יש ברשותו את הציוד המתאים לכך.

  • אחריות על ההדברה: עבור הדברה בתל אביב של מזיקים רבים ניתן לקבל אחריות מהמדביר שמזמינים. הכוונה באחריות היא כמובן לכך שבמידה והחרק חוזר לאחר תקופה קצרה ממועד ההדברה - תוכלו להזמין את המדביר ללא כל עלות נוספת. תקופת האחריות עשויה להשתנות בהתאם לסוג המזיק ובדרך כלל נהוג לספק אחריות למשך תקופה של חצי שנה ואף שנה שלמה.

  • סוג ההדברה הנדרש: במידה ויש אצלכם בבית ילדים קטנים, תינוקות או בעלי חיים - ייתכן ועדיף לכם לבחור בשיטה של הדברה ירוקה אשר אינה משלבת שימוש בחומרים מסוכנים לנשימה. בדרך כלל כאשר מתבצעת הדברה כימית עם ריסוס על ידי מדביר בתל אביב, תאלצו לפנות את הבית למספר שעות ואפילו למספר ימים על מנת שהשטח יתאוורר ולא תישקף לכם סכנה בריאותית.

  • מחיר הוגן: פרט לידע המקצועי, חשוב לבחור חברת הדברה בתל אביב שתעניק מחיר משתלם והוגן ולא תיקרע לנו את הכיס. זאת בדיוק הסיבה שהשוואת המחירים שלנו נחשבת לטכניקה המובילה והנוחה ביותר למציאת מדביר בעיר.

מדבירים בתל אביב

הכנת הבית לקראת הדברה בתל אביב

הזמנתם מדביר? מעולה! חשוב לדעת שעל מנת לקצר את זמני העבודה ובשביל לייעל את הזמן בו המדביר נמצא בדירתכם, תוכלו לבצע מספר הכנות בדירה. במסגרת ההכנות מומלץ לבצע שטיפה של החדרים השונים בבית וגם להרחיק מהקירות את הרהיטים השונים בשביל לאפשר הגעה לאזורים הפינתיים והצדדיים.

בנוסף, במידה ומדובר באזור המטבח, תצטרכו לפנות ככל הנראה את תכולת הארונות שלכם וזאת על מנת לאפשר למדביר לאתר מקקים, נמלים או כל חרק אחר שמתחבא שם. מצאתם טרמיטים ברהיטי העץ? פנו את תכולת הרהיטים ורכזו את כל הרהיטים "הנגועים" באזור מסוים בבית במידה והדבר ניתן, מדביר מומלץ בתל אביב ייתן לכם הנחיות מראש לפני הגעתו.

 

להלן מספר פעולות שאנו ממליצים לבצע לקראת הגעתו של המדביר

 

הכנת הבית לקראת הגעת המדביר

 

פינוי חפצים מהשיש במטבח.

 

 

פינוי ארונות מטבח לצורך הריסוס.

 

הזזת הריהוט למרכז החדר.

 

 

פינוי מחסנים ומרתיפם בהם התגלו מזיקים.

 

אחסון של האוכל בקופסאות סגורות.

 

 

הרחקת ילדים ובעלי חיים מהבית.

שאלות אודות הדברה בתל אביב יפו

מה עושים לאחר שהסתיימה פעולת ההדברה?

בדרך כלל לאחר שבוצעו פעולות ריסוס והדברה בתל אביב (בתוך הבית) נדרש לחכות מספר שעות בהתאם להוראות המדביר. כמו כן לאחר ריסוס בתל אביב בתוך הבית יש לאוורר את האיזור, לפתוח חלונות ולהימנע משטיפה של הריצפה.


איך מאתרים מדביר מומלץ בתל אביב?

חפשו המלצות ברחבי הרשת על המדביר ונסו לאתר חוות דעת חיוביות של לקוחות קודמים.


באיזו תקופה כדאי להזמין שירותי הדברה?

בגדול, זה מאוד משתנה בהתאם לסוג המזיק. בדרך כלל הדברת ג'וקים נהוג לעשות בתחילת הקיץ או באביב.


איך אדע אם בחרתי מדביר מוסמך בתל אביב?

מדביר מוסמך הוא מדביר שיש ברשותו רישיון הדברה שקיבל מהמשרד להגנת הסביבה. בקשו לראות את הרישיון.


הדברה בזול בתל אביב גם לעסקים

ניתן למצוא דרך האתר שלנו מדבירים אשר מבצעים ריסוס  דרך חברת הדברה בתל אביב גם עבור מסעדות, בתי קפה ואפילו בנייני משרדים או מפעלים. במצבים אלו ייתכן והעלות תתייקר מעט וזאת מאחר ומשך העבודה ארוך יותר ובמקרים רבים המדביר נדרש לבצע פעולות משולבות כמו למשל לכידה של עכברים וגם ריסוס נגד ג'וקים בקרבת פתחי ביוב. מצאו מדביר זול בתל אביב להדברה ייסודית של העסק שלכם עוד היום.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

זקוקים להרחקה של מעופפים? פנו אלינו בהקדם

בין אם נתקלתם בעטלפים, עורבים או אפילו ציפורי מינה או דרורים, דעו שתוכלו להרחיק אותם במגוון טכניקות שונות כמו למשל פיזור רשתות, דוקרנים ואפילו הצבה של דחלילים מיוחדים שמרתיעים את הציפורים מפני הגעה אל שטח המרפסת או החצר. כמובן שאחד מהשירותים המבוקשים הוא שירות של הרחקת יונים וזאת מאחר והיונה עשויה להפריע לא רק בשל הרעשים שהיא משמיעה אלא גם בשל הלכלוך שהיא מייצרת.

 

ריסוס בית בתל אביב

האם כדאי להזמין מדביר בתל אביב להדברה ירוקה?

לאלו מכם אשר אינם מכירים את טכניקת ההדברה הירוקה, כדאי שתדעו שמדובר בטכניקה מבוקשת מאוד בשנים האחרונות וזאת מאחר והיא מאפשרת להרחיק את המזיקים בעזרת שיטות "ידידותיות" הרבה יותר מפיזור הרעלים וריסוס האזור בו התגלה המזיק. כשאתם צריכים הדברה בבית עם ילדים בתל אביב מאוד מומלץ להזמין שירות של הדברה ירוקה.

 

בין השיטות אשר נחשבות לירוקות, ניתן למצוא פעולות של פיזור מלכודות או פיתיונות, שימוש בג'ל, שימוש במכשירי הרחקה אלקטרוניים, הצבה של דחלילים וגם מריחה של שמנים מיוחדים שהריח שלהם מרחיק את המזיקים מהאזור.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

באילו מזיקים אנו עשויים להיתקל בעיר ת"א?

ריכזנו בטבלה הבאה רשימת מזיקים בתל אביב והסביבה, כולל שיטת ההדברה המתאימה ביותר שבה ישתמש המדביר. נדגיש כי כל מדביר בתל אביב עשוי להשתמש בשיטה אחרת ולעיתים שיטת ההדברה גם מושפעת מהמיקום בו נמצא החרק או המזיק.

 

סוג המזיק אופן ההדברה / לכידה

 

הטרמיט הפורמוסי

 

 

באמצעות קידוח / שימוש בג'ל

 

תהלוכן האורן

 

כריתת הענפים הנגועים בעץ.

 

 

דבורים וצרעות

 

ריסוס או איבוק של הקן.

 

 

פרעושים

 

הדברה עם חומרים על בסיס פרטרואידים. 

 

 

נחשים

 

לכידת הנחש עם מוט לכידה.

 

 

חולדות ועכברים

 

מלכודות מסוגים שונים: דבק, רשת ועוד.

 

 

יתושים

 

ריסוס היתושים עם חומרי הדברה.

 

 

נמלת האש

 

ג'ל מיוחד, ריסוס או גרגרי רעל.

 

 

איך מתבצעת הדברה אקולוגית בתל אביב?

הדברה אקולוגית בתל אביב מתבצעת באמצעות חומרים שמשנים את הטמפרטורה והתנאים הסביבתיים של קן המזיקים כך שלא יתאפשרו להם תנאי קינון ומחיה. הדברה אקולוגית תבוצע באמצעות חומרי טבעיים בלבד, לא חומרים כימיים כך שבמידה ואתם רוצים להימנע מעודף רעלים בבית שלכם זו יכולה להיות אפשרות טובה. חשוב לציין כי לא תמיד נוכל להשתמש בשיטת הדברה זו ולעיתים לא יהיה מנוס מהזמנת השירות הקלאסי של ריסוס באמצעות חומרים כימיים.

 

חברת הדברה בתל אביב

הדברת מזיקים בתל אביב בבית ובחצר

בין אם אתם מתגוררים בבית פרטי ובין אם בבניין מגורים משותף - הדברת מזיקים בתל אביב היא מצרך מבוקש. הדברה איכותית, חייב להיות מקיפה ולא פעם אנו שומעים על מדבירים אשר ריססו רק אזור ספציפי ולא ביצעו עבודה מקיפה מספיק - מה שהוביל לחזרתם של המזיקים לאחר תקופה קצרה. לכן, לעיתים כדאי לוודא שהמחיר שקיבלתם בעבור הדברה בתל אביב כולל הדברה גם בתוך הבית וגם בחוץ.