הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

ג'וקים בתמי 4

הנה כל מה שחשוב לדעת על ג'וקים בתמי 4: מהיכן הם מגיעים ומדוע הם מתמקמים בקרבת המכשיר וגם כיצד נטפל בבעיה. בנוסף, תוכלו לערוך השוואת מחירים בין מספר מדבירים ולקבל מענה מהיר, במחיר זול.

למה יש ג'וקים בתמי 4?

ג'וקים מחפשים שאריות מזון ולכן ישנה סבירות גבוהה שנראה אותם לעיתים תכופות באזור המטבח. כמו כן, תיקנים נמשכים אל מקומות בהם יש לחות וחום וזו סיבה נוספת שבגללה רבים מוצאים ג'וקים בתמי 4. כמו כן, המקקים מסתתרים לא פעם במכונת המים מאחר והם מחפשים מכסה ומסתור.

 

הדברת ג

כמה עולה להדביר ג'וקים בתמי 4?

המחיר להדברת ג'וקים בתמי 4 נע בין 200 ל-300 ש"ח. המחיר מתייחס לטיפול במכשיר עצמו אך גם להדברה של כל אזור השיש והארונות הסמוכים למכשיר התמי 4 וזאת על מנת למנוע הגעה של הג'וקים בהמשך.

 

מחיר להדברת ג'וקים בתמי 4

מחיר להדברת ג'וקים בתמי 4: 250 ₪

טווח מחיר גבוה 300 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

איך מדבירים תיקן בתמי 4?

הדרך היעילה ביותר לטפל בתיקן בתמי 4 היא על ידי פיזור של ג'ל מיוחד אשר משמש להדברת ג'וקים. המקקים מוצאים את חתיכות הג'ל ואוכלים אותן, מבלי לדעת שהן מכילות רעל. הג'ל אפקטיבי למדי ועוזר להיפטר מהמקקים אך במידה ופעולה זו לא עזרה, ניתן גם לרסס מסביב למכשיר באמצעות חומרי הדברה שונים. רוב המדבירים ינסו להימנע משיטת ההדברה מאחר ומדובר באזור המטבח ולכן לא נרצה לרסס בקרבת המזון ובאזור בו מכינים מזון, כמו המטבח למשל. אם זאת, חשוב לציין כי אם ראיתם ג'וקים בבית במקומות נוספים - כדאי ליידע את המדביר לטיפול כולל של הבעיה.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

תיקנים בתמי 4 - האם הם נכנסים למכשיר?

כדאי לדעת שכמעט תמיד כאשר מדברים על תיקנים וג'וקים בתמי 4, הכוונה תהיה למקקים אשר נמצאים בסמיכות אל המכשיר, למשל בחלקו התחתון או בחלקו האחורי. ישנם גם מצבים נדירים יותר אשר בהם התיקן מצליח להיכנס אל הפתח העליון, כלומר מתחת למכסה אשר בו נמצא לוח הבקרה של המכשיר. בכל אופן, נדיר שהג'וקים נכנסים אל תוך המנגנון מאחר ואין להם מהיכן להיכנס. המקרים בהם מצב זה קורה הם כאשר מכסה הפלסטיק של המכשיר אינו סגור בצורה הרמטית.

 

שאלות על ג'וקים בבר מים

איזה ג'וקים מגיעים למכשיר התמי 4?

בדרך כלל יהיה מדובר על התיקן הגרמני אשר נמשך אל מקומות חמים ומרבה להימצא במטבח.


מדוע נתמודד עם ג'וקים בבר המים בעזרת ג'ל?

שיטה זו אפקטיבית יותר והיא גם נקודתית ולא מאלצת אותנו לרסס את כל המטבח בחומר ריסוס.


האם ניתן לטפל במקקים בתמי 4 לבד?

אפשר אך נדרש ידע מקצועי וחומרי הדברה מתאימים. אנו ממליצים להזמין מדביר מנוסה שיאתר את המקקים ויציע דרכי פתרון מתאימות.