הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

הדברת נמלים עם כנפיים

ראיתם נמלים עם כנפיים בבית? רוב הנמלים שנפגוש יהיו ללא כנפיים, אלו הנקבות אשר פועלות במרץ, אלו שמעופפות ובעלות כנפיים הן המלכות או זכרים - אשר תפקידם לאכול ולהזדווג עם המלכה, ניתן לראות אותם לרוב לאחר הגשם הראשון ולאחר שבוע שבועיים הן פשוט יעלמו ויתחילו בבניית קן חדש.

מה נמלים מעופפות עושות בבית שלי?

נמלים עם כנפיים תפקידם הוא להתרבות ולהזדווג עם מלכות, הקשר הוא ביולוגי לחלוטין כאשר "נסיכים" מחפשים אחר "נסיכות" מקנים אחרים על מנת להזדווג וליצור קן חדש, נשמע משעשע אך זו האמת הביולוגית לכך שהן מתעופפות ומחפשות מקום קינון חדש, מצב זה קורה בדרך כלל לאחר גשם כאשר הנמלים מתחילות לחפש מקום התייבשות חדש לעונה הבאה.

 

לאחר הזדווגות הנסיכה הופכת למלכה בקן החדש ומשילה את הכנפיים שלה. אז למה יש נמלים עם כנפיים בבית? מחפשים מקום חדש לבנות בו קן ואם יש אוכל ותנאים בביתכם, זה ככל הנראה יקרה שם ולכן מומלץ להזמין הדברה באופן מיידי ולאתר את הקן טרם יתחילו בבנייתו. אם ראיתם אותן, הזמינו כבר עכשיו הדברת נמלים מעופפות לבית.

 

הדברת נמלים עם כנפיים

כמה עולה להדביר נמלים עם כנפיים?

נושא הדברת הנמלים תמיד היה יותר יקר מהדברה רגילה ולא משנה אם היא כימית או ביולוגית, הסיבה היא שנמלים מתרבות מהר והן קטנות וללא איתור של הקן שלהן, הסיכוי לחסלן כמעט אפסי. ישנם כמה טכניקות לצורך הדברת נמלים מעופפות בבית החל מפיזור רעל שהן מכניסות אל הקן ועד לאיתור הקן וחיסול נקודתי שלו, העלות בעבור הדברה כזו נעה בין 450 - 600 שקלים לדירות ובתים פרטיים, אם מדובר על חצר וגינה המחיר יכול להגיע גם ל-800 ש"ח.
 

מחיר ממוצע בעבור הדברת נמלים מעופפות

מחיר ממוצע בעבור הדברת נמלים מעופפות: 525 ₪

טווח מחיר גבוה 600 ₪

טווח מחיר נמוך 450 ₪

האם נמלים מעופפות עוקצות?

אכן, נמלים בעלות כנפיים יכולות להגיע למקומות רבים ולהתעופף אל פלג גופכם העליון והתחתון, מבלי שתשימו לב תקבלו עקיצה שלא כלכך נעימה. אבל, אלו עקיצות שאינן מזיקות מבחינה בריאותית, רק לא נעימות. ובפרט כאשר מדובר על עקיצה של ילדים קטנים.

 

ישנם זנים של נמלים אדומות אשר עוקצות, נקראת נמלות אש - תוכלו לקרוא עוד על הדברת נמלת אש. הן משאירות צריבה למספר שעות. בעונת ההזדווגות של הנמלים כאשר הן מתעופפות ומחפשות זיווג עם קן אחר, ייתכן שגם נמלות האש יהיו באוויר וללא ספק עקיצה מהן לא נעימה כלל.

מסוכנות במעט

 

נמלים מעופפות בבית או טרמיטים?

מי שקצת מכיר, יודע שיש נמלים עם כנפיים, אבל יש גם טרמיטים מכונפים. אז איך אני יודע מה נמצא אצלי וכיצד לזהות? הנה טבלה שמסבירה בדיוק את ההבדל.
 

פרמטר הזיהוי נמלים עם כנפיים טרמיטים מכונפיים
גודל: בגודל נמלה קטן מנמלה רגילה
צבע: שחור / אדום לבן / בז'
מחושים: כפופים ישרים
כנפיים: לא סמטריות (אחוריות צרות) סמטריות
נסורת עץ: לא תיהיה בסביבה. תמצא בסביבה.

האם לבצע הדברה לנמלים מעופפות או לחכות?

הנמלים המעופפות יחפשו בין שבוע ועד שבועיים זיווג ויתחילו בבניית קן, אם ישנה מכה רצינית של נמלים בחצר ביתכם ככל הנראה שבעוד שבועיים במקסימום הם יעלמו משם, אך זה לא אומר שהקן לא יבנה שם. ייתכן כי הם ימצאו מקום לבניית קן וייתכן שלא, המסה העיקרית שאתם רואים כעת תיעלם במהרה ולכן לא תמיד מומלץ להזמין הדברת נמלים עם כנפיים במידה וקיימת כמות כזו גדולה באופן "חד פעמי", אם לאחר תקופה של שבועיים עדיין הנכם רואים כמויות גדולות של נמלים עם כנפיים באזור ביתכם, מומלץ להזמין מדביר לחיסול קן נמלים עם כנפיים בבית.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425


>>>אולי יעניין אתכם הדברת נמלים בעציצים

מכת נמלים עם כנפיים לאחר גשם

ישנה תופעה של נמלים עם כנפיים אחרי הגשם, ממש בסיום הגשם הנמלים יוצאות מן הקנים והעפות רחוק ככל שניתן על מנת למצוא זיווג עם קן אחר. לאחר ההזדווגות הכנפיים נושרות והן הופכות להיות הנמלים שאותן אנו מכירים, ישנם אלפי זנים בישראל של נמלים והמטרה הביולוגית שלהם היא להתרחב ולכן הזיווג נעשה באוויר, למה אחרי הגשם? ככה תוכננה הנמלה, לעבוד בקיץ ובגשם לשרוד ואחרי גשם הם מתחילות להקים מושבות חדשות ולהתרבות, אם ראיתם נמלים עם כנפיים בקיר ביתכם, דעו כי כוונתם להתרבות באזור והזמינו הדברת נמלים עם כנפיים כבר עכשיו..

 

> איתור מדבירים על פי אזורים: