הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

פשפשים בספה

זיהיתם פשפשים בספה שלכם? גלו כיצד הם הגיעו לשם, איך נדע אם הם עדיין על הספה ואיך אפשר להיפטר מהם. בנוסף, תוכלו להזמין דרכנו מדביר אשר מתמחה בהדברת פשפשים בספות ובאזורים נוספים בבית.

פשפשים בספה - כיצד הם מגיעים לשם?

לצערנו, פשפש המיטה מגיע אל הספות בדיוק כפי שהוא מגיע לשאר האזורים בבית - באמצעות בני האדם. אנחנו אלו שעוזרים לו לנוע ממקום למקום ולכן הדגש צריך להיות על הדרך להימנע ממפגש איתו. הדרך להימנע היא למעשה על ידי שמירה על היגיינה וניקיון בבית באמצעות כביסה בטמפרטורה גבוהה, שאיבת הרהיטים ועוד.

 

פשפשים בספה

איך יודעים אם יש פשפשים בספה?

יש מספר דרכים לדעת שיש פשפשים בספה שלכם:

  • כאשר מזהים כתמים יבשים של דם על הספה או על הגוף
  • כאשר יש נקודות שחורות על הספה (או הפשפש או הצואה שלו)
  • כשאנו מגלים עקיצות בקו ישר בכתפיים או בזרוע
  • במקרים בהם נזהה נקודות לבנות קטנטנות - אלו ביצי הפשפש

פשפשים בספות: היכן הם מסתתרים?

בדרך כלל הפשפשים אוהבים להסתתר בשיפולי הספה ובאזורים נסתרים. לרוב, נוכל למצוא אותם מסתתרים בקפלים של הבד ובאזורים חבויים נוספים כגון החלק האחורי של הספה, צידי הספה ובחיבורים בין כריות הגב למשענת עצמה. בנוסף, לא פעם הם יופיעו בחלקה התחתון של הספה.

כמה עולה להדביר פשפשים מהספה?

המחיר להדברת פשפשים מספה נע בין 800 ל-1,200 ש"ח. מחיר זה מתייחס להדברה אשר מתבצעת באמצעות שואב אבק תעשייתי, בשילוב עם מכשיר קיטור אשר פולט חום בעוצמה גבוהה מאוד.


מחיר להדברת פשפשים מהספה

מחיר להדברת פשפשים מהספה: 1000 ₪

טווח מחיר גבוה 1200 ₪

טווח מחיר נמוך 800 ₪


הערה: במקרים רבים יהיה צורך בהדברת חדר הסלון כולו באמצעות ריסוס ובמצב זה המחיר להדברת חדר מפשפשים הוא בין 1,200 ל-1,800 ש"ח.

אחריות על הדברת פשפשים בספה

נהוג לספק אחריות על הדברת פשפשים למשך תקופה של בין שנה לשנתיים. תקופת האחריות משתנה בין מדביר למדביר ולכן כדאי לברר זאת מראש ולבקש אותה גם בכתב ולא רק בעל פה.
 

משך תקופת האחריות הממוצעות:
שנתיים אחריות שנה וחצי אחריות שנה אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ בעלי המקצוע אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

איך להיפטר מפשפשים על הספה?

  • שאבו את הספה: ניתן לנסות ולשאוב את בד הספה באמצעות שואב אבק עוצמתי אך חשוב לציין ששיטה זו, אשר נועדה לטפל בעיקר בביצי הפשפשים אינה אפקטיבית במאת האחוזים מאחר והעוצמה של שואבי אבק ביתיים אינה מגיעה תמיד לעוצמות הדרושות בשביל להוציא את הביצים מעומק הבד ומאזורים נסתרים ופנימיים של הספה.
     
  • כבסו את בד הספה: במידה וניתן להסיר את בד הספה ולכבס אותו, עשו זאת כמה שיותר מהר. יש להקפיד לכבס את הבד בטמפרטורה גבוהה (בהתאם להוראות היצרן כמובן) כאשר בדרך כלל טמפרטורה של 60 מעלות תספיק בשביל להרוג את הפשפשים. לאחר מכן השלימו את הפעולה על ידי הכנסת הבד אל מייבש הכביסה. מומלץ להפריד את הבד של הספה מפרטי לבוש וכל פריט אחר בשביל לבודד את הפשפשים ולא לסייע להם לעבור ממקום למקום.
     

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

כיצד מתבצעת הדברת פשפשים בספה?

במידה ותבחרו באופציה של הדברת פשפשים, סביר להניח שהמדביר יבצע את ההדברה באמצעות מכשיר קיטור מיוחד אשר מוציא אדים בטמפרטורה גבוהה, בשילוב עם שואב אבק תעשייתי. לאחר מכן, המדביר יבצע ריסוס בסביבת הספה עם חומרי הדברה, במטרה להשמיד את הפשפשים שנמצאים בקרבת הספה.

טיפים נוספים על הדברת פשפשים בסלון

  • כדאי לדעת כי פשפשים יכולים לחיות למשך תקופה של מספר חודשים ואף יותר ולכן צריך לטפל בהם בהקדם.
     
  • מומלץ לבדוק היטב גם מתחת לספה עצמה ולבצע שאיבה ייסודית של הרצפה או השטיח בסלון.
     
  • אחת הטעויות היא הוצאה של הספה אל השמש בתקווה שהשמש תסייע בהשמדתם - שיטה זו אינה אפקטיבית ויש לנקוט בטכניקות מתקדמות יותר.
     
  • הפשפשים יכולים לעבור לאזורים נוספים בבית דרך הבגדים שלכם וכך הבעיה תהיה מורכבת הרבה יותר.
     
  • לאחר שמדבירים פשפשים בספה, יש להמתין לפחות 24 שעות עד לכניסה המחודשת אל הבית.
     
  • בשביל להדביר את הפשפשים בצורה טובה, יש להשתמש גם במכשיר קיטור (לפשפשים הבוגרים) וגם בשואב אבק עוצמתי שיעזור להיפטר מביצי הפשפש.