הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

הרחקת יונים במרכז

כמה עולה להרחיק יונים במרכז? וכיצד מתבטאת ההרחקה? הנה כל התשובות לשאלות לכל מי שמתכנן להזמין שירותי הרחקת יונים במרכז

הרחקת יונים במרכז - השוו מחירים ומצאו מרחיק

בבתים פרטיים רבים, בניינים משותפים וגם משרדים ובתי עסק במרכז הארץ, ישנה בעיה מרכזית שעשויה לגרום לתסכול רב, אנו מדברים כמובן על יונים. היונה, למרות התדמית החיובית שנוצרה לה, של ציפור המסמלת את השלום, עשויה לגרום לנזקים, לכלוך ואפילו מחלות שונות ולכן רבים מבינים שנדרש לטפל בנושא ולמנוע הגעה וקינון שלה בשטחי המבנה.

 

בעבר, מציאת שירותי הרחקת יונים במרכז היתה פעולה ארוכה למדי. כיום, באמצעות פורטל מדבירים פלוס, תוכלו להשוות מחירים בין מרחיקי יונים הפועלים במרכז הארץ ולקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות בצורה קלה, נוחה ומהירה. השוואת המחירים עוזרת לחסוך כמה 

 

הרחקת יונים במרכז

מהו מחיר הרחקת יונים במרכז?

כפי שבוודאי הבנתם, ישנן שיטות שונות להרחקה של יונים. לכן, ריכזנו כאן מחירון קצר שמציג את השיטות השונות ומפרט את העלויות והמחירים של כל אחת מהשיטות. אגב, מי שקובע את שיטת העבודה יהיה בדרך כלל מרחיק היונים, תוך הגעה אל המקום והבנה של דרך הטיפול הנדרשת במטרה לספק פתרון אפקטיבי ככל הניתן. חשוב לציין, המחירון מסתמך על הצעות מחיר אמיתיות שהתקבלו אך אינו מחייב את בעלי המקצוע שאיתם תדברו לאורכו של התהליך, לכן וודאו את העלות הסופית לפני הזמנת העבודה.

מחירון הרחקת יונים במרכז

כמה יעלה להרחיק יונים ממקומות גבוהים?

המחיר מתייחס להרחקה באמצעות מנוף או בסנפלינג.


700 - 1,300 ש"ח
הרחקת יונים במרכז ממסתור כביסה

ההרחקה מתבצעת באמצעות רשת, המחיר כולל את הרשת.


700 - 1,200 ש"ח
מה תעלה הרחקת יונים באמצעות דוקרנים?

המחיר המדויק נקבע לפי סוג הדוקרנים (פלסטיק או נירוסטה)


60 - 180 ש"ח למטר
שימוש בפסי דריכה להרחקת היונה

פסי דריכה אשר מעבירים פולסים חשמליים בעת מגע עם היונה.


100 - 220 ש"ח למטר

הדפס מחירון

האם ניתן להרחיק יונים לצמיתות?

הרחקת יונים לצמיתות מאזור מסוים בהחלט מתאפשרת, בעיקר כאשר משתמשים בשיטות מסוימות כמו חיבור של רשתות באופן קבוע או הצבה של דוקרנים. אלו למעשה שיטות שמטרתן למנוע מהיונים להגיע אל המקום וכל עוד הרשת או הדוקרן נשארים שם, היונים לא יוכלו לעמוד או לקנן באזור זה.

 

חשוב לבחור את השיטה הנכונה והמתאימה ביותר ולעיתים בחירה לקויה של שיטת ההרחקה תגרום לחזרת היונים אל האזור לאחר תקופה קצרה. כך למשל, שימוש בדחליל עשוי להיות בזבוז של זמן וכסף מאחר והיונים מתרגלות אל הדחליל לאחר תקופה קצרה וחוזרות לקנן במקום.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

האם מרחיק היונים אחראי גם על ניקיון השטח?

אחת השאלות הנפוצות בהקשר של הזמנת עבודה זו היא, האם בעל המקצוע דואג גם לנקות את השטח בו קיננה היונה. התשובה היא - בדרך כלל לא. שירות זה הוא בתשלום נוסף וחלק גדול ממרחיקי היונים לא מספק אותו. לכן, חשוב להבין לעומק מה כלול במחיר והאם ישנן תוספות מסוימות שלא מפורטות במסגרת הצעת המחיר שהתקבלה.

 

הרחקה של יונים במרכז הארץ

הזמנתי שירותי הרחקה, תוך כמה זמן היונים יעזבו?

בחלק גדול מהמקרים, היונים עשויות לעזוב ממש עם סיום עבודתו של מרחיק היונים. כך לדוגמה, כאשר מתקינים רשת, פורסים דוקרנים או משתמשים בפסי דריכה, התוצאה היא מיידית והיונים יחפשו מיקום חדש להקמת הקן. אך במקרים אחרים כמו תלייה של דיסקים או ניירות אלומיניום שמסנוורים את היונה, התוצאה עשויה לקחת זמן ונחשבת לפחות אפקטיבית.