הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

התקנת רשת נגד יונים במסתור כביסה

סובלים מריבוי יונים במסתור הכביסה שלכם? במאמר זה תקראו על הסיבות מדוע כדאי להתקין רשת נגד יונים במסתור כביסה, כמה עולה לבצע הליך זה ע"י מרחיק יונים ואיך בהליך פשוט תוכלו להשוות בין בעלי מקצוע באיזורכם ולחסוך הן בכסף והן בזמן.

מה מושך יונים אל מסתור הכביסה שלנו?

יונים מחפשות אחר מקומות מסתור לקונן בהם בצורה בטוחה ומבלי שייגרם להם נזק, כתוצאה מהתרחבות האוכלוסייה ובנייה מרובה של בניינים על חשבון עצים וטבע - בעלי החיים נוטים לחדור לשטחנו כתוצאה ממצוקת שטח וביניהם נמנות גם היונים עצמן. במקרים בהם אין ליונה אופציה אחרת - היא תבחר להתרבות על בסיס איזור מרפסת הכביסה שלכם, שמהווה עבורה שטח בטוח וחשאי מפני ציפורים מאיימות או חיות טרף אחרות.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

יתרונות בהתקנת רשת נגד יונים במסתור כביסה

קיימים שלל יתרונות בהתקנת רשת במסתור כביסה, אותם נציין מתחת:

  • שיטה ידידותית -  רשת נגד יונים במסתור כביסה נחשבת לשיטת הרחקה ידידותית שאינה פוגעת לרעה ביונים או בציפורים אחרות, אלא פשוט חוסמת מהן גישה לאיזור ספיציפי ע"י הצבה של רשת בעלת חריצים הנחשבים קטנים לגודלה של היונה.
     
  • שמירה על הכביסה שלכם - התקנת רשת נגד יונים למסתור כביסה מאפשרת לכם לשמור על איזור הכביסה שלכם נקי משאריות צואה וקינון הנגרמות ע"י יונים במסתור כביסה וזאת מבלי להגביל את המרחב שלכם. בהזדמנות זו נגיד שאם יש לכם כבר קן יונים כדאי להזמין בעל מקצוע לפינוי קן היונים.
     
  • נראות - רשת נגד יונים במסתור כביסה נחשבת לשקופה כמעט לחלוטין כך שבמידה והנכם חוששים לנראות החיצונית שזה יעניק לבית שלכם  הסירו דאגה מלבכם.
     
  • התאמה לשטחים רחבים - אמצעי הרשת מגיע במגוון רחב של אורכים וגדלים, כך שהוא מתאים הן למסתור כביסה והן למרפסת שמש או לכל איזור אחר בו הנכם מעוניינים להרחיב ממנו יונים.


רשת נגד יונים במסתור כביסה

עלות התקנת רשת נגד יונים במסתור כביסה

מחיר התקנת רשת נגד יונים במסתור כביסה נעה בין 700 - 1,300 ש"ח וזה כולל את עלות הרשת והתקנתה ע"י מרחיק יונים. שימו לב כי טווח מחיר זה עשוי להתייקר במידה ועל מרחיק להשתמש בסנפלינג לצורך הרחקת היונים, שימוש בסנפלינג נעשה במקרים בהם יש צורך בהתקנת רשת בדירה המצוייה בקומה גבוהה בבניין או במקרים בהם קיימת מורכבות לבצע את התקנת הרשת מתוך שטח הבית.
 

 

מחיר ממוצע להתקנת רשת יונים במסתור כביסה

מחיר ממוצע להתקנת רשת יונים במסתור כביסה: 1000 ₪

טווח מחיר גבוה 1300 ₪

טווח מחיר נמוך 700 ₪

השוו בין מרחיקי יונים דרך מדבירים פלוס וחסכו!

חוששים לתלות את הכביסה שלכם במסתור הכביסה בגלל כמויות של לשלשת יונים? דעו כי החששות שלכם בהחלט מוצדקים והגיוניים וכי תוכלו להשיג לכך פיתרון פשוט - כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את פרטיכם בפורטל מדבירים פלוס ותוכלו לקבל בחינם עד 3 מרחיקי יונים באיזורכם, המבצעים התקנת רשת נגד יונים, ביניהם תוכלו לבצע השוואת מחירים עבור אותה העבודה בדיוק ולחסוך הן בזמני חיפוש והן בכסף.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

אילו סוגי רשת נגד יונים למסתור כביסה קיימים?

במידה ואכן החלטתם ללכת על פתרון רשת נגד יונים למסתור כביסה, כדאי שתדעו כי קיימים שלושה סוגי רשתות, אותם נציין מתחת:

  • רשת שקופה - סוג של רשת העשויה מניילון העמיד בפני שריפות, מה שהופך אותה לבטיחותית יותר אך יש לקחת בחשבון שהיא אינה עמידה לאורך זמן ולכן יש להחליפה כל כמה שנים.
     
  • רשת פוליאתילן - דומה בנראותה לרשת השקופה אך היא עשוייה מפלסטיק בגוון בז' והיא נחשבת לעמידה אך דליקה מאוד בפני שריפות ולכן אינה בטיחותית כמו הרשת שמעליה.
     
  • רשת פלסטיק - סוג רשת זו נחשבת להכי פחות עמידה מבין סוגי הרשתות שצויינו. מדובר ברשת העשוייה מפלסטיק פשוט, שאומנם נחשבת לזולה לרכישה אך היא נשחקת מהר מאוד בתנאי שמש חזקים (תזכרו שאנו גרים בישראל) וגם צוברת ליכלוך ואבק עם הזמן.
     
סוג הרשת יתרון  חיסרון
רשת שקופה בטיחותית ואינה דליקה עמידות ממוצעת
רשת פוליאתילן עמידות גבוהה לא בטיחותית בפני אש - נדלקת באש
רשת פלסטיק זולה עמידות נמוכה וצוברת אבק וליכלוך