הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

הרחקת יונים בכפר סבא

נתקלתם ביונים? מדובר בבעיה שצריך לטפל בה. הזמינו עוד היום שירותי הרחקת יונים בכפר סבא והסביבה דרך הפורטל המוביל בישראל בתחום ותוכלו להשוות מחירים בין מספר מרחיקים מומלצים.

הרחקת יונים בכפר סבא והסביבה

יונת הבית הישראלית נפוצה בכל אזורי הארץ והיא לא פוסחת גם על העיר כפ"ס. החדשות הטובות הן, שיש פתרונות רבים אשר יכולים לסייע בהרחקת היונה ולמעשה חלקם אפילו די זולים. שירותי הרחקת יונים בכפר סבא מתבצעים על בסיס יומי ואנו ממליצים כמובן לטפל בבעיה כמה שיותר מהר, עוד לפני שמתחילה תקופת הקינון והדגירה - שלב בו קשה יותר להרחיק את היונים מהמקום.

 

הרחקת יונים בכפר סבא

שיטות נפוצות להרחקת היונה

יש מגוון שיטות ולמעשה כל שיטה מתאימה לאזור אחר בו התמקמה היונה. ניתן לפזר דוקרנים על כגי משקופים או מעקות במרפסת על מנת למנוע מהיונה לעמוד באזור זה. כמו כן, בשטחים פתוחים וגדולים מומלץ להציב דחליל בצורה עורב שמרחקי את היונה וגורם לה לעזוב את המקום.

 

קיימת גם האפשרות להיעזר בפתרונות אחרים כמו פסי דריכה מיוחדים שברגע בו היונה נעמדת על הפס היא מקבלת זרם חשמלי ועוזבת את המקום. אך הפתרון היעיל מכולם הוא כמובן הצבת רשת נגד יונים אשר מונעת את הגעתן אל האזור ועוזרת להרחיק אותן לצמיתות.

נזקי היונים ומדוע כדאי להרחיקן

יונים הן מטרד רציני ויש לכך מספר סיבות, להלן הסיבות המרכזיות שבגללן אנשים מזמינים שירותי הרחקת יונים:

  • רעש: היונים הומות ומשמיעות רעשים שעשויים להפריע. כאשר היונה בוחרת להקים קן בסמוך לחדר השינה שלכם למשל, תזדקקו למרחיק מקצועי.
     
  • מחלות וזיהומים: החל מסלמונלה וקדחת ועד לטפילים שעשויים לעקוץ (קראו עוד גם על כיני יונים)
     
  • לשלשת: צואת היונים לא רק מלכלכת  מאוד אלא גם עשויה להיות מסוכנת מאחר ויש בה חיידקים שיכולים לגרום לזיהומים שונים.

איך מרחיק יונים בכפר סבא מתמחר את העבודה?

המחיר של הרחקת יונים משתנה בהתאם לשיטה שבה בוחרים ולגודל האזור. זאת גם הסיבה ברוב השירותים מתומחרים לפי מטר רבוע ולא כמחיר כולל לעבודה. רוב מרחיקי היונים יבקשו מכם לשלוח להם תמונה או וידאו קצר של המרפסת או הגג על מנת שיוכלו להבין בדיוק היכן נמצאות היונים ובאיזה שיטה הם יצטרכו לנקוט לצורך הרחקתן. 

משווים מחירים בין מרחיקים בעיר כפר סבא

למה להסתפק בהצעת מחיר של מרחיק יונים אחד כאשר אפשר לקבל מספר הצעות שונות? זאת בדיוק הסיבה שתושבים רבים בעיר כפר סבא נעזרים בפורטל מדבירים פלוס לצורך הרחקת היונים מהבית שלהם. דרכנו, ניתן לקבל עד שלוש הצעות מחיר, להשוות ביניהן ולהחליט באיזה מרחיק יונים לבחור.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

שירות גם לבתי עסק בעיר כפ"ס

יונים לא פוסחות על מסעדות, בתי קפה ועסקים מכל סוג. יש לא מעט עסקים ברחבי העיר כפ"ס אשר סובלים מפלישה של יונים אל אזורי המרפסת, הגג ומקומות נוספים. אנו מאפשרים לכם להזמין עוד היום מרחיק יונים מיומן שישים סוף למטרד וירחיק את היונים לאלתר מהמקום. צרו איתנו קשר טלפוני או השאירו פרטים בטופס המופיע כאן למעלה ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע.