הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

לוכד נחשים בבאר שבע

נתקלתם בנחש? הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא להתרחק ממנו כמה שיותר מהר. לאחר מכן, כדאי להזמין לוכד נחשים בבאר שבע אשר יספק פתרון בלכידתו וישחרר אותו במקום בו הדבר בטוח. צרו איתנו קשר כעת ונדאג להפנות אליכם לוכדי נחשים בב"ש אשר פנויים כעת לספק שירות מהיר.

לוכד נחשים בבאר שבע בזמינות גבוהה

אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מזמינים לוכד נחשים הוא כמובן נושא הזמינות. הגעה מהירה יכולה למנוע מפגש לא נעים וגם הכשה של נחש שיכולה להסתיים ברע. רוב לוכדי הנחשים מבינים את הדחיפות ולכן במידה והם פנויים ונמצאים באזור הם יגיעו במהרה אל המקום בו נתקלתם בנחש.

 

לוכד נחשים בבאר שבע

האם מותר להרוג את הנחש?

שאלה שאנו נשאלים לא מעט היא האם מותר להרוג נחש כאשר נתקלים בו. על מנת לשמור על אוכלוסיית הנחשים, אין להרוג את הנחש בעת המפגש עימו, אלא אם מדובר במצב בו נשקפת סכנת חיים. אז מה בכל זאת עושים? מתרחקים מהאזור, מצלמים את הנחש תוך שמירה על מרחק ומזמינים לוכד נחשים בדרום.

השוו בין לוכדי נחשים בבאר שבע

במקום להסתפק בהצעת מחיר אחת, אנו מאפשרים לכם לקבל עד שלוש הצעות שונות מלוכדי נחשים מומלצים הפועלים בעיר באר שבע ובסביבתה. בשל סוג השט, ריבוי השטחים הפתוחים והחולות ומזג האוויר החם באזור הדרום יש לא מעט מקרים שבהם נתקלים בנחשיםהן בסביבות מגורים והן בשטחים פתוחים. צרו איתנו קשר עוד היום, קבלו מספר הצעות מחיר וחסכו במחיר העבודה.

איזה סוגים של נחשים קיימים באזור זה?

יש לא מעט סוגים וזנים של נחשים בישראל ומתוכם ישנם מספר מינים שעשויים להיות מסוכנים ונמצאים באזור דרום הארץ ובקרבת העיר באר שבע. כך למשל, הצפו המצוי נמצא באזור הנגב והדרום וניתן לזהות אותו על סמך המעויינים שעל גבו.

 

נחש נוסף שאנו עשויים להיתקל בו באזור זה של הארץ הוא עכן חרטומים, נחש שנוכל לזהות אותו על סמך הקרניים הגדולות שנמצאות על ראשו. ישנם סוגים נוספים של נחשים כמו עכן קטן, שפיפון וסוגים נוספים שנחשבים לארסיים ומסוכנים אך נזכיר כי בכל מפגש עם נחש, מומלץ להתרחק ולא לנסות לזהות את הסוג שלו אלא פשוט להזמין בעל מקצוע בהקדם.

כיצד מתבצעת לכידת נחש בבאר שבע?

למעשה כל לוכד נחשים מבצע את עבודת הלכידה באמצעות שיטה אחרת. ברוב הגדול של המקרים הלכידה תתבצע על ידי שימוש במוט מיוחד עם תופסן בקצהו אשר מסייע לתפיסת הנחש. את הנחש מכניסים לשק או לכד סגור ולאחר מכן משחררים אותו בשטח פתוח ומרוחק מאזורי מגורים וקרבת אנשים.