הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

לוכד נחשים בירושלים

בעיקר בעונת הקיץ, הנחשים יוצאים מהמסתור ואנו רואים אותם במקומות שונים, גם בקרבת אזורי מגורים. נתקלתם בנחש? לא בטוחים אם הוא ארסי או לא? הזמינו לוכד נחשים בירושלים והסביבה וקבלו שירות מהיר, מקצועי ובזול.

מה עושים כאשר נתקלים בנחש?

המפגש עם נחש הוא מפתיע ומבהיל ואחת הסיבות המרכזיות לכך היא העובדה שאנו לא באמת יודעים האם מדובר בנחש ארסי או שמא לא נשקפת לנו סכנה. אי הוודאות יוצרת חששות לחץ ובהלה ולעיתים בעקבות תחושות אלה אנו עשויים לפעול בצורה לא נכונה אל מול הנחש. אז הדבר הראשון שכדאי לעשות כאשר רואים נחש הוא פשוט להתרחק מהאזור ולנסות לעשות כמה שפחות תנועות חדות.

 

כל תנועה חדה עשויה לגרום לנחש לתחושה שאנו מנסים לתקוף אותו. הדבר השני שנמליץ לכם לעשות הוא לנסות לזכור כיצד הוא נראה ובמידה וניתן, אפילו לצלם אותו מרחוק על מנת לסייע ככל הניתן ללוכד נחשים בירושלים להבין באיזה מין של נחש מדובר והאם הוא ארסי ומסוכן. בנוסף, נסו להבין לאן הנחש פונה וזאת בשביל לאפשר ללוכד איתור מהיר יותר בעת ההגעה. השלב הבא הוא כמובן הזמנת לוכד נחשים מקצועי בירושלים שרק יבצע את העבודה.

 

לוכד נחשים בירושלים

כמה עולה להזמין לוכד נחשים בירושלים?

מחיר לוכד נחשים בירושלים בדרך כלל נע בין 350 - 700 ש"ח בעוד הגורם המרכזי שמשפיע על העלות המדויקת הוא האם ידוע היכן הנחש או שמא לוכד הנחשים נדרש לחפש אותו. ככל שגודל השטח יהיה גדול יותר, כך העלות תהיה גבוהה יותר מאחר והלוכד יאלץ לחפש את הנחש זמן רב ולא יתעסק רק בלכידה עצמה.

 

מחיר ממוצע של לוכד נחשים בירושלים

מחיר ממוצע של לוכד נחשים בירושלים: 525 ₪

טווח מחיר גבוה 700 ₪

טווח מחיר נמוך 350 ₪

כך תמצאו לוכד נחשים מומלץ בירושלים

אז איך בוחרים לוכד נחשים מומלץ בירושלים? הנה מספר דגשים שיעזרו לכם בקבלת ההחלטה הנכונה:

  • זמינות: שם המשחק בלכידה של נחש הוא הזמינות. המענה של לוכד הנחשים צריך להיות מהיר גם בטיפול ומענה על הפנייה וגם כמובן בהגעה עצמה אל המקום בו איתרתם את הנחש. אצלנו במוקד ניתן לקבל שירות טלפוני מהיר למדי שיאפשר לכם גם לקבל מספר הצעות מחיר שונות מעד שלושה לוכדי נחשים באזור ירושלים, מה שמגדיל את הסיכוי לקבל שירות מלוכד נחשים שפנוי כעת.
     
  • מחיר: אין ספק שהמחיר הוא פקטור לא פחות חשוב ואף אחד מאיתנו לא רוצה להרגיש שהוא משלם מחיר גבוה מדי על השירות. דרך להוזיל את מחיר לוכד נחשים בירושלים היא על ידי ביצוע של השוואת מחירים וקבלת מספר הצעות שונות תוך דקות ספורות, זה בדיוק מה שאנו מאפשרים לכם לעשות בעת פנייה אל המוקד הטלפוני שלנו.
     
  • ניסיון ומקצועית: לכידה של נחש דורשת ניסיון וידע וגם ציוד מתאים כמו למשל מקל מיוחד שמאפשר לתפוס את הנחש בקלות וממרחק ולמנוע ממנו תזוזה. נסו להבין כמה זמן לוכד הנחשים כבר עוסק בתחום זה ובמידה והדבר אפשרי, חפשו עליו המלצות ברחבי האינטרנט.
     
  • לוכד נחשים מוסמך: כל לוכד נחשים צריך לעבור קורס של רשות הטבע והגנים בשביל להיקרא לוכד נחשים מוסמך. כשאתם צריכים לוכד נחשים בשביל ללכוד נחש בבית או בחצר שלכם ודאו שאתם מזמינים לוכד נחשים מוסמך בירושלים שידע לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

לכידה מקצועית בבית, בחצר או בשטח פתוח

נחשים עשויים להימצא כמעט בכל מקום החל משטחים פתוחים בקרבת בתים ואזורים מגורים ועד לחצרות וגינות פרטיות ובתים. בדרך כלל עבודת הלכידה של נחש שנמצא בתוך שטח הבית תהיה פשוטה יותר מאחר וכל שנדרש לעשות הוא לצאת מהחדר בו זיהיתם את הנחש, לסגור אותו ולהזעיק לוכד מקצועי דרך מדבירים פלוס.

 

אך רוב הקריאות בנוגע ללכידה של נחשים בירושלים הם במקרים בהם ההיתקלות היא בשטח פתוח כמו חצר או שטחים אחרים בסמוך לבית.  במצבים כאלה, הזעיקו את הלוכד ונסו לשמור על קשר עין עם הנחש, כלומר להסתכל עליו מרחוק ולהשגיח על המיקום שלו עד להגעה של בעל המקצוע.