הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

לוכד נחשים בתל אביב

מתגוררים בעיר תל אביב או בסביבתה הקרובה? נתקלתם בנחש בבית או בגינה? בלי פאניקה. הזמינו לוכד נחשים בתל אביב שיגיע עד אליכם ויסייע בלכידת הזוחל החמקמק.

 

לוכד נחשים בתל אביב לשירות מהיר

כאשר מדובר בעבודה של לכידת נחש, ישנה חשיבות מרכזית למועד בו מגיע הלוכד. הסיבה המרכזית לכך היא שישנם מינים של נחשים שעשויים להיות מסוכנים וארסיים. רוב האנשים אינם יודעים לזהות האם הנחש מסוכן או לא ולכן תמיד כדאי לתפוס מרחק ממנו אך יחד עם זאת לנסות ולשמור על קשר עין בשביל לראות להיכן הוא זוחל. דרכנו תוכלו להזמין לוכד נחשים בתל אביב שיספק לכם שירות מהיר בכל אזורי העיר השונים, כולל בתים פרטיים, דירות ומרחבים ציבוריים.

 

לכידת נחש בתל אביב

מחיר לוכד נחשים בתל אביב על לכידה בבית

למרות שתל אביב היא עיר גדולה ואורבנית, יש סיכוי לאתר באזורים רבים שלה נחשים. הנחשים אוהבים להגיע לאזורים בהם יש חול או לחילופין צמחייה פרועה שאינה מתוחזקת כמו שצריך. כלומר, ניתן למצוא אותן גם בגינות פרטיות או ציבוריות וגם באזורים פתוחים בסמוך לשכונות המגורים בעיר.

 

הבעיה נהיית רצינית יותר, כאשר הנחשים נכנסים מתוך שטחי החוץ אל בתים (לרוב פרטיים או קומות קרקע בבניינים משותפים). לכידת נחש בתל אביב בתוך בית, תעלה בדרך כלל בין בין 350 ש"ח ל-700 ש"ח וזאת בהנחה שמיקום הנחש ידוע, כלומר יודעים בדיוק באיזה חדר הוא נמצא בבית ואין צורך לחפש אותו.

 

מחיר ממוצע ללכידת נחש בתל אביב

מחיר ממוצע ללכידת נחש בתל אביב: 525 ₪

טווח מחיר גבוה 700 ₪

טווח מחיר נמוך 350 ₪

כיצד מתבצעת לכידת נחש בתל אביב?

כמעט תמיד, יבחר לוכד הנחשים להשתמש במוט מיוחד אשר בקצה שלו ישנם שיניים מיוחדות שבעזרתן אפשר לתפוס את הנחש ולמנוע ממנו לחמוק על ידי נעילת השיניים של המקל. שיטה זו נחשבת ליעילה למדי מאחר והמקל מאפשר לנו ללכוד את הנחש ממרחק רב ללא הצורך להתכופף עד אליו.

 

בעיקר כאשר מדובר על נחשים ארסיים, המרחק הוא אחד הדברים החשובים. במידה ומדובר בנחש שזוהה על ידי לוכד הנחשים כנחש לא ארסי, יהיה ניתן ללכוד אותו גם בדרכים אחרות ולעיתים אפילו על ידי הרמתו אל תוך סל או שקית.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

איך מוצאים לוכד נחשים מומלץ בתל אביב?

אם תרצו למצוא לוכד נחשים מומלץ בתל אביב קודם כל כדאי לחפש המלצות על אותו לוכד נחשים. תוכלו להריץ חיפוש מהיר באינטרנט של אותו לוכד נחשים ולראות מה אומרים עליו לקוחות קודמים שהוא ביקר אצלם.

 

בנוסף חשוב לוודא שמדובר בלוכד נחשים מוסמך. תוכלו לבדוק באתר של רשות הטבע והגנים ולוודא שאתם מזמינים לוכד נחשים מוסמך בתל אביב.

 

לוכד נחשים בתל אביב

כך תמנעו הגעה של הנחשים אל אזורכם

אף אחד מאיתנו לא רוצה לקרוא ללוכד נחשים בתל אביב, כי זה סימן לכך שיש נחש באיזור שלנו. אז אם תרצו למנוע מהנחשים לבקר אצלכם פעמים נוספות, נמליץ לכם להקפיד על פינוי פסולת ואשפה וזה כולל גם פחי זבל אך גם ערימת גיזום וצמחייה סבוכה. הרעיון הוא להפחית את מקומות המסתור האפשריים שהנחשים כל כך אוהבים להסתתר בהם ולשמור על סביבה נקייה ובטוחה יותר.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

לכידת נחשים בתל אביב עם לוכד מקצועי

לא פעם אנו נשאלים, האם אפשר לבצע את לכידת הנחש לבד? התשובה היא שזה ממש לא מומלץ. לכידת נחש בתל אביב יכולה לסכן את חייכם וישנם שמונה סוגים של נחשים ארסיים ומסוכנים למדי שעשויים להימצא בישראל.

 

לכידה של נחש חייבת להתבצע על ידי לוכד נחשים מקצועי בתל אביב מאחר והנחש נחשב לחיה מוגנת ואסור להרוג אותו אלא רק ללכוד ולשחרר במקום בטוח הרחק מאזורי מגורים. ישנם גם מקרים בהם תוכלו להזמין מדביר בתל אביב אשר מספק גם שירותי לכידה של זוחלים ונחשים.

 

אחת הטעויות הנפוצות היא לנסות ללכוד נחשים קטנים מאחר והם נראים הרבה יותר קלים לתפיסה. מדובר בטעות גדולה מאחר והם גם יותר מסוכנים כיוון שריכוז הרעל בגופם גבוה יותר מאשר בנחש בוגר.