הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

לוכד עכברים באשדוד

אין ספק שלגלות חולדה או עכבר בבית שלכם זו סיטואציה לא נעימה ואפילו קצת מלחיצה. אם נתקלתם במכרסם כלשהו, אל חשש! תוכלו להזמין דרכנו לוכד עכברים באשדוד שיגיע במהירות לסייע לכם.

הזמינו כעת לוכד עכברים באשדוד

עכברים נוטים להופיע בעיקר בחודשי הקיץ אך במקרים רבים הם קופצים לביקור גם בחודשי האביב והסתיו ואפילו בעונת החורף. לעיתים יהיה מדובר בעכבר יחיד ולעיתים במספר עכברים ואפילו חולדות אשר מחפשות מקומות מסתור וכמובן מזון.

 

למרות שהמכרסמים עשויים להיות חמקמקים ולהסתתר בפינות ומקומות חשוכים, תוכלו להזמין לוכד עכברים באשדוד אשר מיומן בלכידתם. הלכידה מתבצעת באמצעות מלכודות מיוחדות המתאימות בדיוק למטרה זו.

לוכד עכברים באשדוד

מחירון לכידת מכרסמים באשדוד

זקוקים לשירות? הנה מידע חשוב אודות מחירים ועלויות של השירותים השונים:

מחירון לכידת מכרסמים בעיר אשדוד

הדברת עכברים באזור הביוב

טיפול חד פעמי בבור הביוב.


200 - 300 ש"ח
כמה יעלה להדביר חולדות בבית?

הדברה המתבצעת באמצעות תיבות האכלה.


200 - 500 ש"ח
כמה יעלה ללכוד עכבר באשדוד?

הצבת מלכודות ע"י לוכד עכברים באשדוד.


300 - 500 ש"ח
עלות לכידת חולדות בתוך הבית

לכידת החולדה באמצעות מוט לוכדן מיוחד.


300 - 500 ש"ח
עלות הדברת עכברים באשדוד בבית פרטי

כולל בשטח החצר והגינה.


700 - 900 ש"ח
הדברת עכברים נקודתית במטבח

הדברת עכברים באשדוד באזור המטבח בלבד.


200 - 450 ש"ח

הדפס מחירון

 

האם העכבר מסוכן? ומה לגבי חולדה?

אם תשאלו מדבירים מקצועיים האם עכבר מסוכן, סביר להניח שהתשובה תהיה חיובית, אם כי הוא לא מאוד מסוכן. הסיבה לכך היא שהעכבר עשוי לגרום למחלות שונות וזאת מאחר והשתן והצואה שלו גורמים למחלות. פרט לעובדה זו הוא גם עלול להזיק לרכוש כמו כבלי חשמל ואפילו רהיטים בבית שאותם הוא מכרסם.

 

ומה עם החולדה? היא יכולה להעביר סלמונלה אשר גורמת להרעלת המזון שאנו אוכלים (מועבר דרך הגללים שלה) כמו גם מחלות נוספות כמו עכברת. תוכלו לקרוא באתר שלנו בהרחבה על הדברת חולדות וגם על שירותי לכידת חולדה עם מלכודות.

 

לוכד חולדות באשדוד

עוד על לכידת עכבר באשדוד

  • ניתן לבצע לכידה של עכבר באמצעות שיטות שונות ומי שמחליט על השיטה המועדפת הוא הלוכד שהזמנתם, בדרך כלל בהסתמך על מיקום המכרסם.
     
  • ניתן לזהות כי יש עכברים בבית על ידי זיהוי גללים שחורים וקטנים אשר בדרך כלל נמצאים באזור המטבח, במזווה והארונות ובמקומות נוספים.
     
  • אפשר לבצע לכידת עכבר גם על ידי פיזור חומרי הדברה ורעלים. לרוב לוכד עכברים באשדוד ינסה להימנע מטכניקות אלו ולהשתמש במלכודות שאינן פוצעות או הורגות את המכרסם אלא רק לוכדות אותו.
     
  • כל מדביר עכברים, מחויב להחזיק רישיון מדביר מטעם המשרד להגנת הסביבה ולכן חשוב שתבדקו זאת לפני הזמנת השירות.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

מזמינים לוכד חולדות באשדוד והסביבה

הדרך הכי טובה ללכוד חולדה היא על ידי הצבה של מלכודות במספר נקודות ברחבי הבית. כאשר מזמינים לוכד חולדות באשדוד, הוא למעשה מביא איתו את המלכודות וכל הציוד הדרוש לו בשביל לבצע את הלכידה בצורה טובה ומהירה ככל שניתן.

 

ישנן סוגים שונים של מלכודות כמו מלכודות קפיץ, מלכודות דלת ועוד. אם נתקלתם בחולדה, אל תנסו ללכוד אותה לבד מאחר והיא עשויה לנשוך ולהעביר מחלות. הזמינו גורם מיומן המחזיק בציוד המתאים ותוכלו להיפטר מהמכרסמים.