הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

לוכד עכברים בבאר שבע

הזמינו עוד היום לוכד עכברים בבאר שבע ללכידה של עכברים וחולדות במגוון שיטות, תוך שמירה על מחירים זולים ומשתלמים.

כמה עולה להזמין לוכד עכברים בבאר שבע?

בדרך כלל, כאשר מזמינים שירות של לכידת עכבר, הכוונה היא לעכבר שמצאנו בתוך שטח הבית. במקרה כזה, עלות העבודה תסתכם בכמה מאות שקלים, כאשר הטווח נע ברוב המקרים בין 300 ש"ח ל-500 ש"ח. יחד עם זאת, חשוב לציין כי לכידה של עכבר בבית פרטי, בו נדרש להציב מלכודות באזורים נוספים כמו אזור הגינה, המחיר יהיה גבוה יותר לעשוי להגיע גם ל-900 ש"ח.

 

מחיר ממוצע ללכידת עכברים בבאר שבע (בתוך בית)

מחיר ממוצע ללכידת עכברים בבאר שבע (בתוך בית): 400 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

מדוע העכברים מגיעים אליי הביתה?

עכברים מחפשים שאריות של מזון ויש להם חוש ריח מפותח למדי. הם עשויים להיכנס אל הבית דרך פתחים כמו דלתות וחלונות אך לעיתים גם דרך צנרת חשופה של ביוב וכדומה. בשביל למנוע מהם להגיע, חשוב להקפיד על אחסון של המזון במקומות סגורים ככל הניתן.

איזה מלכודת עדיפה ללכידת עכברים?

ישנן סוגים שונים של מלכודות אשר משמשות ללכידה של עכברים. כל מלכודת פועלת בצורה שונה מעט אך בסופו של דבר אפשר להגיד שרוב המלכודות בהחלט אפקטיביות למדי. המלכודה המומלצת ביותר היא מלכודת כלוב וזאת משום שהיא אינה גורמת לעכבר לסבל (ולא הורגת אותו) אלא רק לוכדת אותו בפנים ומאפשרת לשחרר אותו לאחר הלכידה בשטח פתוח בטבע.

לוכד עכברים באר שבע

לוכד חולדות בבאר שבע עם זמינות גבוהה

אחד הדברים החשובים ביותר לכל מי שמזמין לוכד חולדות או עכברים הוא זמן ההגעה של הלוכד. זאת הסיבה שבעזרתנו תוכלו לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות מבעלי המקצוע אשר זמינים כעת לביצוע העבודה ופועלים בעיר באר שבע אנו עובדים בשיתוף פעולה עם מגוון רחב של מדבירים בבאר שבע אשר מספיק גם שירותי לכידה (לא רק הדברה) ולכן תוכלו להיות בטוחים שתמצאו שירות מהיר ומקצועי.

מדוע חשוב להזמין לוכד עכברים מקצועי בבאר שבע?

לכידת עכבר היא עסק למקצוענים. נדרש לדעת כיצד לאתר את המכרסם ואיך לבצע לכידה שלו בצורה כזו שלא תגרום לנזק לבית שלכם. במידע והזמנתם לוכד עכברים מקצועי בבאר שבע, נמליץ לנסות ולשלוח לו תמונה של העכבר או החולדה שזיהיתם אצלכם וזאת במטרה לספק לו מידע מקדים שיעזור לו להבין במה בדיוק מדובר.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

מדביר עכברים בבאר שבע מהבית והגינה

במצבים בהם לא ניתן לבצע לכידה של העכבר באמצעות מלכודות, אנו נדרשים לבצע הדברה. למשל, בבתים נטושים או דירות שאינן מאוישות, עשויים להיות עשרות עכברים ולכידה שלהם תהיה פעולה ארוכה ולא כל כך פשוטה. במצבים כאלה ייתכן ויעדיף בעל המקצוע לבצע הדברה באמצעות ריסוס. השיטה אפקטיבית למדי אך חשוב לבצע את הריסוס בצורה מקיפה גם באזורי הביוב, המטבח, הגינה והמרפסת.