הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

לוכד עכברים בחדרה

אם אתם כל הזמן מגלים כרסום על הכבלים שלכם או רואים גללים ברחבי הבית הגיע הזמן להזמין לוכד עכברים החדרה. פורטל מדבירים פלוס יעזור לכם למצוא לוכד עכברים בזול באמצעות השוואת מחירים.

הזמינו לוכד עכברים בחדרה דרך מדבירים פלוס

אם נתקלתם בעכבר בבית או בגינה שלכם בהחלט מומלץ להזמין לוכד עכברים בחדרה שיבוא לעזור לכם. עכברים הם לרוב לא מאוד מסוכנים אבל כן יכולים להעביר מחלות אז מומלץ לא להשאיר אותם באיזור שלכם.

 

מעבר לזה אם הם בבית שלכם אז תצטרכו כל הזמן לנקות את הצואה שלהם, ומי רוצה את זה? דרך מדבירים פלוס תוכלו לקבל הצעות מחיר מעד 3 לוכדי עכברים בחדרה ולהשוות את המחירים כדי למצוא את האחד שמתאים ביותר עבורכם.

 

מלכודת עכברים בחדרה

כמה עולה לוכד עכברים בחדרה?

מחיר של לוכד עכברים בחדרה לרוב יהיה בין 300 - 500 ש"ח. לוכד העכברים יבוא עם המלכודת בעצמו כך שלא תצטרכו לרכוש אחת בעצמכם.

 

מחיר ממוצע לביקור לוכד עכברים בחדרה

מחיר ממוצע לביקור לוכד עכברים בחדרה: 400 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

  • המחיר הוא ללכידת עכבר בבית פרטי. אם תצטרכו לכידה בגינה המחיר צפוי לנוע בין 500 - 700 ש"ח.

גם שירותי הדברת עכברים בחדרה

יש מקרים שבהם לעשות הדברה של עכברים היא אפשרית. הדברת עכברים בחדרה שהיא בעצם פיזור רעל שהורג את העכברים. אם מדובר בעכבר אחד או שניים, מה שלרוב זה הסיטואציה, אין צורך בפיזור הרעל או ההריגה של העכברים ויש אפשרות לעשות את זה באמצעות מלכודת שאחריה לוכד העכברים ישחרר את העכבר. תוכלו גם להתייעץ עם לוכד עכברים בחדרה לגבי מה כדאי לעשות.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

איך אני יודע אם יש לי עכבר בבית?

אם יש לכם עכבר בבית תוכלו להבחין בנקודות קטנות ושחורות על הרצפה ברחבי הבית שלכם, אלו הם הגללים של העכברים. מעבר לזה תוכלו לפעמים לשמוע בלילה את הקולות שלהם. בשביל למנוע כניסה שלהם מומלץ למנוע לסגור טוב את המגירות והארונות כדי שלא יוכלו להגיע לשם כשהם מחפשים אוכל.

ואם אני צריך ללכוד חולדה?

אם נתקלתם בעכבר וראיתם שהוא יותר גדול יכול להיות שמדובר בחולדה. במקרה כזה תוכלו להתקשר לבעל המקצוע ולהזמין לכידת חולדה. אם מדובר בחולדה חשוב להזמין לוכד חולדות, כי חולדות יכולות לנשוך (מתוך כוונה להתגוננות) ולהעביר מחלות אז הן יותר מסכנות.