הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

לוכד עכברים בחיפה

גיליתם עכבר שמשוטט לו בשטח הבית או באיזור החצר שלכם? בלי פאניקה. התקשרו עכשיו והזמינו את שירותיו של לוכד עכברים בחיפה שישמח לספק לכם את השירות במחיר משתלם למדי.  

מצאו לוכד עכברים בחיפה והסביבה

מתגוררים בעיר חיפה? לא משנה אם אתם זקוקים לשירות עבור בית פרטי, דירה בבניין מגורים או משרד, תוכלו למצוא מענה דרכנו. הזמנת לוכד עכברים בחיפה דרך פורטל מדבירים פלוס היא פשוטה ומהירה מאחר והפורטל מאפשר לכם להזמין תוך דקות ספורות עד שלוש הצעות מחיר שונות בעבור לכידה של עכבר, חולדה או כל מכרסם אחר. ניתן לקבל שירות גם עבור האזורים: בת גלים, קרית אליעזר, אזורי הכרמל, דניה, רמת אשכול, ועוד.

 

לוכד עכברים בחיפה

כמה עולה להזמין לוכד עכברים בחיפה?

מחיר לכידת עכברים נקבע לפני טכניקת הלכידה הנבחרת וגם על סמך האיזור בו משוטט לו העכבר. בדרך כלל הזמנת לוכד עכברים בחיפה לצורך לכידה של עכבר אשר מתבצעת בתוך שטח הבית, תעלה בין 300 ל-500 ש"ח. לעומת זאת, המחירים יהיו יקרים יותר כאשר נדרש ללכוד את המכרסם בשטח פתוח. במצבים אלו (לכידה בחצר או בשטח פתוח) המחיר יתייקר בכמה מאות שקלים וצפוי לעלות בממוצע 600 ש"ח.

מחיר ממוצע להזמנת לוכד עכברים בחיפה

מחיר ממוצע להזמנת לוכד עכברים בחיפה: 400 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

מה ההבדל בין לוכד לבין מדביר עכברים בחיפה?

נעשה מעט סדר בבלאגן ונסביר מה ההבדל בין לכידה להדברה. כאשר אנו מדבירים עכברים, אנו למעשה הורגים את המכרסם וההדברה יכולה להתבצע בעזרת ריסוס או שימוש במלכודות שגורמות לסבל לעכבר או הורגות אותו.

 

אחת המלכודות המוכרות ביותר בהקשר הזה היא מלכודת קפיץ - מלכודת שמשחררת קפיץ שננעל על העכבר כאשר הוא מגיע לקחת את הפיתיון. לעומת זאת, לוכד עכברים יספק לכם פתרונות הומניים יותר כמו לכידה של העכבר תוך שימוש במלכודות רשת שאינן גורמות לעכבר לסבל, אך מאפשרות ללכוד אותו ולשחררו במקום פתוח בטבע, הרחק משטח הבית.

 

אז מה עדיף להזמין, לוכד או מדביר עכברים בחיפה? ראשית, ניתן למצוא דרכנו את שני השירותים. שנית, חלק גדול מבעלי המקצוע מספק את שני הפתרונות הללו. שלישית, אם האפשרות להרחקת העכבר מבלי לגרום להרג שלו, אפשרית - נמליץ כמובן לבחור בה.

מה לבדוק לפני הזמנת לוכד עכברים בעיר?

  • בדקו מה המחיר של העבודה וכמה ביקורים כולל השירות. לעיתים נדרש יותר מביקור בודד מאחר ובפעם הראשונה מפזרים את המלכודות ולאחר שהעכבר נתפס, מגיעים פעם נוספת בשביל לפנות אותן.
     
  • בדקו באיזה מלכודות משתמש המדביר והאם ניתן להזמין דרכו גם שירות של הדברת עכברים. כל מדביר פועל בשיטות וטכניקות שונות וכדאי לבצע תיאום ציפיות לפני בשביל לא להיות מופתעים בהמשך.
     
  • כדאי להכין את הבית לפני הזמנת השירות ובמידה וזיהיתם עכברים במטבח, לנסות ולפנות מהארונות את התכולה שלהם בשביל לאפשר את הצבת המלכודות.
     
  • כמו כן לאחר שקיבלתם הצעת מחיר מבעל מקצוע מסוים, נסו לחפש את שמו ברחבי הרשת במטרה לבדוק האם יש עליו המלצות וביקורות חיוביות מלקוחותיו הקודמים.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

לא רק עכברים: הזמינו לוכד חולדות חיפה

רבים נוטים להתבלבל בין עכבר לחולדה וכאשר אנו מזהים מכרסם כלשהו שמפתיע אותנו ומשוטט לו במהירות על הריצפה, זה גם לא כל כך משנה בעבורנו. כל שנרצה הוא להיפטר ממנו ויפה שעה אחת קודם. כדאי לדעת שישנם מספר הבדלים בין חולדה לעכבר בעוד החולדה גדולה יותר וגם מסוכנת יותר והעכבר הוא הרבה פחות מסוכן או מזיק לאדם. לכידת חולדות בבית צריכה להיעשות כמה שיותר מהר, בין אם זה באמצעות לוכד או הדברת חולדות בבית וזאת מאחר והחולדה יכולה להעביר מחלות וזיהומים ולהביא איתה פרעושים שמתחבאים להם בתוך פרוותה.