הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

לוכד עכברים בירושלים

במצבים בהם זיהיתם מכרסם בשטח הבית, הבניין או החצר - יש לקרוא לגורם מקצועי ומוסמך שיגיע לבצע את הלכידה. הזמינו לוכד עכברים בירושלים דרכנו ותוכלו לבצע השוואת מחירים.

איך בוחרים לוכד עכברים בירושלים?

יש מספר פרמטרים שמומלץ לבדוק לפני שמזמינים לוכד עכברים בירושלים. הפרמטר הראשון הוא כמובן המחיר שנדרש לשלם על השירות. בהמשך נפרט על טווח העלויות של שירות זה וכמה נהוג לשלם על הזמנת העבודה. הפרמטר השני שנמליץ לכם לבחון הוא כמובן שנות הניסיון והוותק של הלוכד.

 

לכידת עכברים בירושלים מצריכה ידע וניסיון קודם ולכן מומלץ מאוד לבחור בשירות של לוכד עכברים שכבר התנסה בעבודה ולא בבעל מקצוע שרק נכנס לתחום. כמו כן, כדאי לבדוק האם חברת ההדברה או הלוכד שהזמנתם, מספק אחריות על עבודתו מאחר וחלק גדול מבעלי המקצוע יתחייב לחזור בתקופה של כמה חודשים לאחר הביקור, במידה והמכרסמים חזרו בשנית.

 

לכידת עכברים בירושלים

מהו מחיר לוכד עכברים בירושלים?

המחיר של עבודה זו, יסתכם כמעט תמיד בכמה מאות שקלים. אם נהיה מדויקים יותר, העלות צפויה לנוע בטווח שבין 300 ש"ח ל-900 ש"ח אך חשוב להבין שהטווח העליון מתייחס כמעט תמיד למצבים שבהם נדרש לבצע לכידה בשטח גדול מאוד כמו למשל בית פרטי עם גינה. מחיר לוכד עכברים בירושלים עשוי להתייקר כאשר מזמינים את העבודה במהלך סוף השבוע או בשעות הערב המאוחרות, לכן במידה וניתן נסו להזמין את בעל המקצוע בין השעה 8:00 בבוקר ל-18:00 בערב.

 

מחיר ממוצע בעבור הזמנות לוכד עכברים

מחיר ממוצע בעבור הזמנות לוכד עכברים: 600 ₪

טווח מחיר גבוה 900 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

האם לכידה של עכבר מתבצעת באופן מיידי?

חשוב להבין שבמידה וידוע מיקומו של העכבר ואנו מזהים אותו פיזית בשטח הבית, יהיה ניתן ללכוד אותו כבר במסגרת הביקור. אך ישנם גם מצבים שבהם העכברים מסתתרים בחורים או בביוב ולכן לא ניתן לבצע לכידה שלהם באופן מיידי. לכן במצב זה, יפזר לוכד העכברים והחולדות, מלכודות באזורים שונים בבית בהם עשויים המכרסמים לשוטט, כמו למשל המטבח, מרפסת השירות, בקירבה אל פתחי הביוב וכדומה. לאחר שהעכבר נלכד, יגיע הלוכד פעם נוספת בשביל לפנות את המלכודת.

לכידת עכברים בירושלים - גם בבתי עסק

יש לא מעט מסעדות או עסקי מזון שזקוקים לשירותי לכידה של עכברים. לכידת מכרסמים מתבצעת בדרך כלל במקומות בהם ישנו מזון גלוי וחשוף שמושך את העכברים והחולדות. אם זיהיתם בבית העסק שלכם מכרסמים שהתחילו לפקוד את המקום, אנו בטוחים שנוכל לסייע לכם להיפטר מהם בהקדם. לכידת עכברים בירושלים עשויה להתבצע גם כחלק מתהליך כולל של הדברת מפעלים, תוך ריסוס חומרי הדברה נגד מזיקים שונים, ביניהם המכרסמים.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

כיצד לוכד חולדות בירושלים מבצע את הלכידה? 

למעשה, לכידת חולדות לא בהכרח שונה מלכידה של עכבר אך היא בהחלט דורשת התאמות מסוימות כמו שימוש במלכודות גדולות יותר שמתאימות לגודלה של החולדה או שימוש במוט המכונה "לוכדן" שבקצהו יש צבת מיוחדת שעוזרת ללכוד את החולדה מרחוק מבלי שנצטרך להתקרב אליה יותר מידי.

מדביר עכברים בכל רחבי ירושלים

ניתן למצוא דרכנו שירותי הדברת עכברים במגוון רחב של אזורים בירושלים וזה כולל כמובן את תלפיות, מלחה, ממילא, עין כרם, פסגת זאב ועוד. ישנם מצבים בהם האופציה המתאימה ביותר שבאמצעותה ניתן להיפטר מהעכבר היא על ידי ריסוס של שטח הבית או החצר וזאת מאחר וגילינו שיש במקום מספר רב של מכרסמים ולכידה שלהם "אחד אחד" תהיה ארוכה, מייגעת ובעיקר לא כל כך אפקטיבית. צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו הצעות מחיר לביצוע העבודה.