הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

לוכד עכברים במודיעין

מצאתם עכבר אצלכם בגינה או בבית? נראה שהגיע הזמן למצוא לוכד עכברים במודיעין. המשיכו לקרוא כדי להבין את המחיר של לכידת עכבר או חולדה ואיך תוכלו להוזיל אותו באמצעות השוואת המחירים שלנו.

השוואת מחירים בין לוכדי עכברים במודיעין

אתם מחפשים לוכדי עכברים במודיעין והמחירים נשמעים לכם מוגזים? לגבי המחיר עצמו ניגע בפסקה הבאה, אבל רק חשוב להגיד לפני זה שאין מחיר אחד סופי שאותו תצטרכו לקבל. בעזרת פורטל מדבירים פלוס תוכלו להשוות מחירים בין לוכדי עכברים בעיר. איך זה קורה? אחרי שמשאירים אצלנו פרטים אנחנו דואגים לחזור אליכם עם שמות 3 לוכדי עכברים שעובדים במודיעין. דברו איתו, קבלו הצעות מחיר, השוו בין המחירים השונים וחסכו בקלות.

 

לכידת עכבר במודיעין

כמה עולה לוכד עכברים במודיעין?

לכל לוכד עכברים במודיעין יכול להיות מחיר אחר, אבל בהחלט ניתן לומר שרוב לוכדי העכברים יתנו מחיר שנע בין 300 - 500 ש"ח. שימו לב שהמחיר הוא ללכידת עכבר בתוך הבית, אם העכבר נמצא בגינה ולוכד העכברים יאלץ לחפש אותו המחיר יכול לנוע בין 500 - 700 ש"ח.

 

מחיר ממוצע ללוכד עכברים במודיעין

מחיר ממוצע ללוכד עכברים במודיעין: 400 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

הזמינו לוכד חולדות במודיעין

בניגוד לעכברים, חולדות בהחלט יכולות להיות מסוכנות לבני האדם והיינו ממליצים לכם להזמין לוכד חולדות במודיעין שיגיע לבית שלכם כדי ללכוד את החולדה. חולדות נוטות להעביר מחלות, אבל אפילו יותר מזה הן נוטות לנשוך את בני האדם מתוך אמצעי הגנה. בגלל זה היינו ממליצים להזמין לוכד חולדות שידאג ללכוד את החולדה ולשחרר אותה במקום אחר שבו לא תהווה לכם סכנה.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

האם עכברים הם מסוכנים?

שאלה נפוצה שאנחנו נשאלים היא "האם עכברים הם מסוכנים לבני האדם". עכברים הם לא מאוד מסוכנים לנו, הם כן יכולים להעביר מחלות, אך הם לא נוטים לנשוך אותנו יותר מדי בניגוד לחולדות (כמו שהרחבנו בפסקה הקודמת) שנוטות להיות יותר מסוכנות. למעשה, מלבד חולדות, רוב המכרסמים לא מסוכנים לבני האדם ואין צורך להיבהל במידה ונתקלתם באחד בחצר או בבית שלכם.