הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

לוכד עכברים ברחובות

המפגש עם עכברים וחולדות בתוך שטח הבית או באזור החצר, יכול להיות מלחיץ ומבהיל. אך אל דאגה, לוכד עכברים ברחובות יכול לעזור לכם להרחיק אותם בקלות ובמהירות.

כמה עולה להזמין לוכד עכברים ברחובות?

בעבור ביקור של לוכד עכברים ברחובות, סביר להניח כי תשלמו בסביבות בין 300 ש"ח ל-500 ש"ח וזאת בהנחה ומדובר בלכידה של עכבר אחד, בתוך שטח הבית. פעולה זה נחשבת לפשוטה יותר מאשר לכידת עכבר בחצר מאחר ואזור החצר גדול יותר וקשה לאתר בו את המכרסם. אם בכל זאת מדובר בלכידה באזור פתוח כמו חצר, יש להוסיף לעלות שצוינה כמה מאות שקלים נוספים.

 

מחיר ממוצע ללכידת עכבר ברחובות

מחיר ממוצע ללכידת עכבר ברחובות: 400 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

איפה נמצאים העכברים בדרך כלל?

אנו רואים עכברים וגם חולדות בדרך כלל בקרבת פתחי ביוב או בורות ביוב אך גם בשטחים פתוחים, רעפים על הגג, אזורי המטבח בבית ועוד. לוכד עכברים ברחובות יציב מספר מלכודות ברחבי הבית, בכמה נקודות אסטרטגיות שונות וזאת על מנת ללכוד את העכבר כמה שיותר מהר. אם זיהיתם עכבר בחדר מסוים, כדאי לסגור את דלת החדר מבחוץ ולמנוע ממנו הגעה אל אזורים אחרים, כך יהיה קל יותר לאתר אותו.

 

לוכד עכברים ברחובות

לכידת חולדות ברחובות ע"י לוכד מקצועי

כאשר מדובר על חולדה, העסק הופך למעט שונה. החולדה גדולה יותר ולכן יש להשתמש במלכודות גדולות יותר שיתאימו, מה גם שמדובר במכרסם חכם הרבה יותר מהעכבר. לחולדה יש חושי טעם וריח מעולים והיא גם מאוד מהירה. החולדה מסוכנת ויכולה להעביר מחלות ועל כן כדאי להזמין שירות של לכידת חולדות ברחובות כמה שיותר מהר ולא לחכות עד שהחולדה תכרסם רהיטים, חוטי חשמל ועוד.

מצאו לוכד עכברים מומלץ ברחובות

פורטל מדבירים פלוס הוא פורטל ההדברה הגדול בישראל. דרכנו תוכלו למעשה לבחון את מחירי השוק בצורה קלה ומהירה להפליא ולאתר לוכד חולדות או עכברים עם המלצות נהדרות, ניסיון מקצועי רב ושירות אדיב.

 

כל שעליכם לעשות הוא להשאיר פנייה בטופס המופיע כאן למטה ואנו נדאג שתקבלו עד שלוש הצעות מחיר שונות, מה שיאפשר לכם למצוא לוכד עכברים מומלץ ברחובות עוד היום.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

לכידה או הדברת עכברים ברחובות?

אז מה עדיף? ללכוד את העכבר או להזמין שירותי הדברת עכברים? ההבדל הוא שההדברה כמובן הורגת את המכרסם, בעוד הלכידה, יכולה גם להתבצע באמצעות מלכודות "הומניות", כאלו אשר ישאירו אותו בחיים. דוגמה טובה למלכודת כזאת היא מלכודת רשת שנחשבת ליעילה למדי בתפיסת המכרסמים ומאפשרת לשחרר אותם בשטח פתוח.

 

אז איך מחליטים? אנו ממליצים להזמין שירותי לכידה וזאת בהנחה ומדובר בעכבר אחד או לכל היותר שני עכברים. במידה ומדובר במספר רב של עכברים, ייתכן וכדאי לשקול את הדברתם על ידי ריסוס או פיזור אוכל עם רעל. בכל מקרה, תמיד כדאי להתייעץ עם בעל המקצוע ולרוב מדובר באותו גורם שמספק את שני השירותים הללו.