הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

לוכד עכברים ברמת גן

נתקלתם ב'גללים האלה' ברחבי הבית וליד הפח עוד פעם? אתם מכירים כבר את הסיפור, מזמינים לוכד עכברים ברמת גן וסוגרים עם הסיפור הזה. נעזור לכם למצוא גם לוכד חולדות ולערוך השוואת מחירים בין לוכדי העכברים השונים כדי לחסוך בעלויות.

השוואת מחירים בין לוכדי עכברים ברמת גן

כשבודקים מחירים של לוכדי עכברים ברמת גן צריך קודם כל להבין ממה המחיר מורכב. יש 2 דברים שמשפיעים על המחיר של לוכד עכברים. ראשית, האם מדובר בלכידה בתוך הבית או מחוץ לבית? (על זה נרחיב בהמשך). שנית, המחיר של לוכד העכברים עצמו. כל לוכד עכברים יכול לתת לכם מחיר שונה, לכן היינו ממליצים לעשות השוואת מחירים בין לוכדי העכברים השונים.

 

בעזרתנו תוכלו לעשות את זה פשוט מאוד, רק השאירו את הפרטים או התקשרו אלינו ואנחנו נקשר ביניכם לבין עד 3 לוכדי עכברים באיזור שלכם. ככה תוכלו לחסוך בעלויות מבלי להתפשר על איכות השירות שתקבלו.

 

לכידת עכבר ברמת גן

כמה יעלה לוכד עכברים ברמת גן

כאמור המחיר של לוכד עכברים ברמת גן ישתנה אבל כן ניתן לאמוד אותו בטווח. לרוב המחירים של לכידת עכבר בתוך הבית ינועו בין  300 - 500 ש"ח. שימו לב שבמידה והעכבר נמצא מחוץ לבית המחיר יעלה ל500 - 700 ש"ח, כי לוכד העכברים יצטרך לחפש אותו.

 

מחיר ממוצע ללוכד עכברים ברמת גן

מחיר ממוצע ללוכד עכברים ברמת גן: 400 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

צריכים לוכד חולדות ברמת גן?

אם זיהיתם חולדה בבית שלכם מומלץ לא לחכות עם זה ומיד להזמין לוכד חולדות ברמת גן. חולדה, בניגוד לעכבר, יכולה בהחלט להיות מסוכנת ולא מומלץ לתת לה להישאר בבית. חולדות לפעמים נושכות מתוך אמצעי הגנה דבר שיכול לפצוע את בני הבית וגם להעביר מחלות. בנוסף על הפרווה של החלודות יכולים להיות פרעושים שיכולים לעקוץ בני אדם וגם הם להעביר מחלות. לכן אם זיהיתם חולדה בבית שלכם היינו ממליצים להזמין מדביר בהקדם.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

להדביר או ללכוד?

רבות אנחנו נשאלים את השאלה הזו - האם כדאי להדביר את העכבר או שמומלץ ללכוד? ובכן, ברוב המקרים שבהם נתקלים בעכברים מדובר בעכבר אחד, מקסימום שניים בבית או בחצר. במקרים כאלו אין צריך להזמין הדברה, מכיוון שהדברת עכברים מיועדת יותר למקרים בהם ישנה בעיה גדול עם מושבה של עכברים. בשאר המקרים הזמנה של לכידת עכבר תעשה את העבודה וגם, לרוב, יכולה לחסוך על חייו של העכבר אותו הלוכד ישחרר.