הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

פינוי פגר חתול

מצאתם פגר של חתול בחצר או אולי בגינה הציבורית? זה הזמן לצלצל למפנה פגרים באיזורכם על מנת לטפל במצב במינימום סיכון מטעמכם. קראו בהמשך ותוכלו לדעת איך ניתן לזהות פגר של חתול, איך מתבצע פינוי פגר של חתול על ידי בעל מקצוע וכמה יעלה לכם לבצע זאת.

השוואת מחירים לפינוי חתולים מתים

מחירי פינוי פגר חתול משתנים בין מפנה פגרים אחד למשנהו ועשויים להשתנות בהתאם לגודל החתול. הגישה של בעל המקצוע לפגר וגם זמן עבודתו הכוונה שמפני שהימצאות פגרים יכולה לקרות בכל שעות היממה משמע שמי שאחראי על הפינוי של גוויה צריך להיות זמין בצורה גמישה ולכן המחיר עולה בהתאם בזמנים לא פורמאליים כגון לילות וסופשים. התקשרו לפורטל מדבירים פלוס וקבלו עד 3 הצעות מחיר עבור פינוי חתול מת.

 

פגר חתול

מחיר פינוי חתול מת

מחיר פינוי חתול מת על ידי מפנה פגרים נע בין 300 ל- 800 ש"ח. מחיר הפינוי הסופי של חתולים מתים נקבע על ידי מספר פרמטרים מבוססי מקום - במידה ופגר החתול נמצא במיקום בעייתי המקשה על עבודתו של מפנה הפגרים משמע שייגבה מחיר גבוה יותר ממקרה רגיל. במידה והזמנתם פינוי פגר חתול בשעות לא פורמאליות כגון לילות וסופ"ש משמע שיגבה מחיר גבוה יותר. 

 

מחיר פינוי פגר חתול בממוצע

מחיר פינוי פגר חתול בממוצע: 550 ₪

טווח מחיר גבוה 800 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

היכן תוכלו להיתקל בפגר של חתול?

כשמדובר בחתולים בד"כ ניתן למצוא אותם בסביבת פחי אשפה, חצרות מקלטים וכל מקום היכול להסב להם הגנה ואוכל. ניתן גם למצוא פגרים של חתולים מתים בכבישים - מקום שהם עוברים בו לעתים תכופות על מנת למצוא מחסה תחת מכוניות או על מנת לעבור בין איזור אחד למשנהו. 

 

במידה ואתם לא בטוחים אם אכן מדובר בפגר של חתול דעו כי ניתן לזהות חתול מת לרוב על סמך סממנים של ריח מעופש ושל חוסר תזוזה מצדו וגם הימצאות זבובים וחרקים אחרים כגון נמלים ותולעים שבד"כ נהנים מהשלל.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

מי אחראי על פינוי פגר החתול?

במידה ונתקלתם בחתול מת כך תוכלו לדעת על מי חלה האחריות להזמין בעל מקצוע שיפנה את פגר החתול:

  • שטח פרטי - פינוי פגר חתול בשטח פרטי כגון: חצר של בית פרטי, בניין פרטי או חנייה פרטית יש ליידע את בעל הבית או הבניין שיטפל בנושא על חשבונו.
     
  • שטח ציבורי - פינוי חתול מת באיזורים ציבוריים כגון רחוב, גינה ציבורית חניון וכד' יש ליצור קשר עם השירות המקומי של העיר בה נמצאה החיה ועל העירייה להזמין מטעמה מפנה פגרים שיטפל.

איך מתבצע פינוי חתול מת?

לפני הכל, על פינוי חתול מת מתחיל באיתור של מיקום פגר החתול.  כמו במקרה של פינוי פגרים אחרים, פגר חתול לרוב מדיף ריח שלא כל אחד יכול לזהות. מדובר בעבודה שעלולה להיות מסוכנת היות וגוויה מכל סוג עשויה להכיל מזיקים וטפילים שיכולים להדביק במחלות את בני האדם ולכן על מפנה הפגרים להצטייד בציוד מגן הכולל חליפה, כפפות ולעתים גם מסיכה. לאחר שהוא מפנה את החיה המתה הוא ירסס את מקום הימצאותה על מנת למנוע מפרעושים וטפילים להתפשט בשטח.