הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

הדברת אורי כדורי - כדרורוניים

בואו נכיר את הכדרורוניים אשר מוכרים לנו בשם העממי יותר "אורי כדורי" בשל אפשרותכם "להתכרבל" כמו כדור לצורכי הגנה, אינם מזיקים אשר גורמים לנזקים קשים, למעשה הם ניזונים מצואת בעלי חיים, שורשים רקובים ופסולת שונה, נמצא אותם בעיקר במקומות בעלי לחות גבוהה, ניתן להרחיק אותם או להדביר באמצעות ריסוס בחומר המותאם להם ולא כל חומר הדברה סטנדרטי מתאים לטיפולם.

כמה עולה להדביר 'אורי כדורי'?

הדברת אורי כדורי נעשת בעזרת הדברה כימית, כיום לרוב משתמשים בחומרים אקולוגיים וירוקים לצורך ריסוס לבית אשר יתנו לכם את האפשרות לשהות בביתכם לאחר שעה בלבד מרגע ההדברה וכמעט באופן מיידי, הסיפור כאן הוא קצת שונה כאשר משתמשים בחומר כימי יש להיעדר בין 3 - 4 שעות לפחות, מחיר הדברה כזו נע בין 400 - 500 ש"ח לדירת שלושה עד ארבעה חדרים, לבית פרטי המחיר מתחיל ב-550 ש"ח ומעלה.

מחיר הדברת אורי כדורי

מחיר הדברת אורי כדורי: 450 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 400 ₪

האם 'אורי כדורי' מזיק?

החרק אשר נקרא "אורי כדורי" או בשמו המקורי כדרורית, אינו מזיק לאדם ולא עוקץ. לעיתים נדירות הוא יגרום לנזק לצמחי נוי. אך באופן כללי הוא מסייע למצעי גידול בפירוק פסולת אורגנית, אם הוא מגיע בכמויות גדולות, אז יש סיבה לבצע הדברת אורי כדורי, אם לא - הוא פשוט "יתגלגל" משם.
אורי כדורי אינו מזיק

מאפיינים נוספים על ה"כדרורוניים"

כולנו מכירים את 'אורי כדורי' מהילדות, חרק קטן וחמוד שמתגלגל לעצמו ברגע שחש בסכנה, אז בואו נגלה עוד קצת על התפקוד שלו והאם הוא מזיק בכלל? למעשה אורי כדורי תורם לפירוק חומרים אורגניים לאדמה ולא יגרום נזק ליבול חי, מעבר לכך הוא "מוביל חמצן" ומסייע לגידול שלכם. אורי כדורי בצבע אפור כהה ואורכו הממוצע בין 17 ל-20 מ"מ, גופו חלק ומבריק והוא חי באזורים לחים, משיוך למשפחת הכדרוריתיים אשר מונה גם את: כדרורית הנגב וכדרורית החורש. חרק דומה לו בזיהוי הוא טחבית מצויה.
 

כך תזהו אורי כדורי
גודל: 17 - 20 מ"מ
צבע: אפור כהה
אזורי מחייה: אזורים חשוכים ולחים
ניזון מ: שורשים מתים
מאפיין מיוחד: מתגלגל לכדור בעת בסכנה

כיצד מדבירים אורי כדורי?

הדברת אורי כדורי כוללת ריסוס כימי לרוב, הטיפול באורי כדורי צריך להיעשות בדומה לטיפול בפרעושים ופשפשים, אלו חיות אשר צמודות לקרקע ובכמויות גדולות, מבחינת הטכניקה הריסוס הוא כלפי מטה לאזורי התקהלות ובעלי לחות, מבחינת החומר מדובר על חומר כימי חזק (לא הדברה ירוקה או אקולוגית היא לא מפסיק עוצמתית), רק מדביר מורשה מוסמך להשתמש בחומרים כימיים כאלו ולא ניתן לבצע זאת באופן עצמאי.


אורי כדורי

איך מרחיקים "אורי כדורי" מהבית?

משפחת הכדרורוניים ובפרט הטחביות אוהבים לחות גבוה ולכן נראה הצטברות שלהם באזורים בעלי לחות, אם אתם נתקלים בכמויות גדולות שלהם בחדרי מדרגות ובתים, ככל הנראה שמדובר על האקלים האזורי אצלכם והוא בעל לחות מאוד גובה. על מנת להיפטר מהם צריך לייבש את האזור, כמובן שאם מדובר על אזור חיצוני - זה בלתי אפשרי ורק הדברה בגינה כאן תסייע, אך אם זה בתוך חדר מדרגות או כניסה לבתים, בדקו מדוע קיימת לחות (ישנם מכשירים לבדיקת לחות ופיענוח של מקור הלחות), אם ניתן לפטור את בעיית הלחות גם הטחביות יפסיקו להגיע לשם, במידה ולא ניתן לעשות הדברת אורי כדורי ויש לפנות אל מדביר לצורך ריסוס נגד אורי כדורי - להלן הכדרורוניים ממשפחת הטחביות.