הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

הדברת קרדית האבק

קרדית אבק הבית עשויה לגרום ללא מעט אלרגיות ולכן על מנת להשמידה, נדרש לא פעם להזמין ריסוס מקצועי. גלו כמה זה צפוי לעלות לכם והשוו מספר הצעות מחיר בין מדבירים באזורכם.

מהי קרדית האבק והיכן היא מסתתרת?

קרדית האבק, או בשמה המלא קרדית אבק הבית היא חרק קטן מאוד (גודלה הוא בערך 0.4 מילימטר) וצבעה שחור. היא כל כך קטנה ולכן לא ניתן לראות אותה ללא שימוש בזכוכית מגדלת. למעשה מדובר בחרק טפילי מיקרוסקופי אשר נמצא ברוב המקרים באזורים בהם יש אבק רב, לחות וחום וזה כולל בין היתר שטיחים, מצעים, ספות, כורסאות ואפילו וילונות.

 

הדברת קרדית האבק

בתמונה: צילום מיקרוסקופי של קרדית אבק הבית על גבי סיבים של כרית

סכנות ותסמינים: למה עשוי לגרום מזיק זה?

למרות גודלו, מדובר במזיק אשר עשוי לגרום לאלרגיות וגירויים שונים החל מהתעטשות ועד לדמעות, התקפי אסתמה וגם גירודים בלתי פוסקים. כאשר אנו נושמים את הגללים הקטנים שמשאירה קרדית האבק, מתחילה תגובה אלרגית קשה אצל רבים מאיתנו ולכן אם התחלתם להתעטש לאחרונה בעודכם נמצאים במיטה, ייתכן וקרדית האבק הגיעה לביקור גם אצלכם.

ריסוס קרדית אבק - כמה זה יעלה?

עלות של ריסוס קרדית אבק, תיקבע על סמך גודלו של האזור בו מתבצע הריסוס. ככל שיהיה מדובר בשטח גדול יותר, כך המחיר מתייקר כמובן. בעבור ריסוס של דירת 4 חדרים יתחיל ב-200 ש"ח אך עשוי להגיע גם ל-400 ש"ח ואף יותר במצבים בהם יש כמות רבה של שטיחים, אריגים ופריטי טקסטיל נוספים.

 

מחיר ממוצע להדברת קרדית האבק בבית

מחיר ממוצע להדברת קרדית האבק בבית: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

כיצד מתבצעת הדברת קרדית האבק?

רבים תוהים כאיך להרוג את קרדית האבק ולעיתים אנו שומעים על פתרונות כמו הקפדה על היגיינה או שימוש בשואב אבק עוצמתי לצורך שאיבת החרק. כל אלו עשויים לתרום ולסייע בצמצום כמות המזיקים אך חשוב להבין כי פתרונות אלו לא תמיד אפקטיביים כמו טכניקות ההדברה.

 

הדברת קרדית האבק מתבצעת על ידי ריסוס של האזורים אשר משמשים לקרקע פורה בעבור המזיק וזה כולל את הריצפה בחדרים השונים ואפילו ריסוס של שטיחים באמצעות חומרים מיוחדים שאינם גורמים לנזק לשטיח. ישנם מצבים שבהם ישתמש המדביר בטכניקת הדברה אחרת כמו למשל מכשיר קיטור חם שבעזרתו שואבים מזרנים ושטיחים והורגים את קרדית האבק בשל החום הרב ושינויי הטמפרטורה הקיצוניים שאליהם היא רגישה.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

הדברת קרדית אבק הבית ע"י מדביר מקצועי

בשל העובדה שמדובר במזיק קטן מאוד וחמקמק למדי אשר עשוי להופיע במגוון אזורים שונים בבית, חשוב להזמין מדביר מקצועי אשר יודע כיצד להיפטר ממנו בצורה כזאת שתשמיד אותו על הצד הטוב ביותר. חשוב לציין שברוב המקרים תצטרכו לאוורר את הבית לאחר שעושים ריסוס בבית ואף תאלצו להימנע מכניסה אל הבית למשך כמה שעות ואפילו ימים.

 

מדביר מקצועי יספק לכם הסבר מקיף בתום תהליך הריסוס באשר לדרכי המניעה שעליהן יש להקפיד על מנת שהחרק הזעיר לא יגיע שוב ולכן חשוב לבחור באדם מנוסה שכבר ביצע הדברה מסוג זה בעבר. כאשר אתם מזמינים שירותי הדברה דרך הפורטל שלנו, אנו דואגים לכך שתקבלו עד שלוש הצעות מחיר שונות ממדבירים שנבדקו ונמצאו בעלי המלצות טובות של עשרות לקוחות קודמים, כך תוכלו לדעת שאתם בידיים טובות של גורם מקצועי ומנוסה.