הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

הדברה לעסקי מזון ומסעדות

אצלנו בפורטל 'מדבירים פלוס' ניתן להזמין שירותי הדברת מסעדות ועסקי מזון בכל מקום בארץ והכל על ידי מדביר מקצועי, במטרה להרחיק מהאזור את המזיקים השונים. פנו אלינו ותוכלו לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות מחברות הדברה שונות.

קצת על החשיבות של הדברה לעסקי מזון

הדברה בבתי עסק היא חשובה למדי וכאשר מדובר על הדברה לעסקי מזון, החשיבות היא קריטית למדי. הסיבה הראשונה לכך היא העובדה שמדובר במזיקים שעשויים לפגוע בבריאות הלקוחות של העסק. כאשר סביבת העבודה אינה הגיינית נשקפת סכנה תברואתית וזאת מאחר והמזיקים (למשל עכברים או חולדות) עשויים להשאיר גללים במקומות השונים ולהיכנס גם אל תוך שקי המזון השונים. להימצאות של מזיקים יש כמובן גם נזק תדמיתי חמור למדי בהנחה והסועדים אשר פוקדים את המקום מבחינים בהם בעת הישיבה.
 

הדברה לעסקי מזון

כמה עולה הדברה לעסקי מזון?

הדברה של מסעדה עולה בדרך כלל בין 300 ש"ח ל-800 ש"ח, הכל תלוי כמובן בסוג ההדברה המתבצעת במקום, גודל המסעדה או בית הקפה. גם כמות הביקורים משפיעה על המחיר ולעיתים לא יספיק ביקור בודד אלא סדרה של מספר ביקורים. אגב, מבחינת התדירות, מומלץ להזמין ריסוס והדברה לפחות פעם בשנה ולעיתים אפילו כל חצי שנה. 

 

מחיר ממוצע להדברה במסעדות ועסקי מזון

מחיר ממוצע להדברה במסעדות ועסקי מזון: 550 ₪

טווח מחיר גבוה 800 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪


 

פתרונות הדברה לעסקי מזון, לכידה וגם הרחקה

מהניסיון שלנו בתחום ההדברות עולה כי יש מספר מזיקים שנחשבים לנפוצים ביותר בעסקי המזון השונים, לרבות מסעדות ובתי קפה:

  • ג'וקים ומקקים: נפוצים מאוד במקומות בהם ניתן למצוא שאריות מזון כמו קמחים, תירס ועמילן. למעשה סוג התיקן הנפוץ ביותר במקומות כאלה הוא התיקון הגרמני שצבעו הוא חום-אדום. ג'וקים יודעים להסתתר בתוך פתחים קטנים ולכן קשה מאוד להיפטר מהם באופן מספק, ללא הזמנה של ריסוס מקצועי. להרחבת מידע אודות הדברת תיקן גרמני.
     
  • מכרסמים מסוגים שונים: לא פעם אנו מקבלים פניות באשר להימצאות של עכברים באזורי המטבח או המחסן. במצבים כאלה אפשר ללכוד את העכבר (או החולדה) במלכודות רשת או קפיץ אך ניתן גם להשאיר לו תיבת האכלה מיוחדת שמכילה אוכל עם רעל שמביא למותו של המכרסם לאחר מספר ימים. בעיית עכברים? הזמינו לוכד עכברים מומלץ.
     
  • קן נמלים: את הנמלים ניתן להשמיד באמצעות ריסוס אשר עשוי להצריך פעמים רבות פינוי חלקי או מלא של האזור למספר שעות או ימים בשביל למנוע מגע עם החומרים השונים. מדביר מקצועי יאתר את הקן וישמיד אותו וזאת על מנת לוודא שהנמלים לא יחזרו פעם נוספת. אגב, ניתן לבצע ריסוס נגד נמלים או לבצע הדברה באמצעות פיזור ג'ל רעיל.
     
  • הרחקה של יונים: לא פעם יש על גגות המסעדה והמרפסות, יונים אשר מקימות קן ומפריעות מאוד ליושבים במקום בשל הרעש והלכלוך. ניתן להזמין דרכנו גם שירותי הרחקת יונים במגוון שיטות אפקטיביות למדי.

הדברה למסעדות בשעות שמתאימות לכם

רוב המדבירים שאיתם אנו עובדים, ישמחו להעניק לכם את השירות גם בשעות הבוקר המוקדמות, שעות אחר הצהריים וגם בשעות הערב, כדי שתוכלו לקבל שירות של הדברה למסעדות בכל שעה שמתאימה לסדר היום הרגיל שלכם. המטרה היא לאפשר פתיחה של העסק ולאפשר עבודה שגרתית וסדירה כמה שיותר מהר בשביל שהמסעדה לא תספוג נזקים כלכליים בשל סגירה ממושכת.

 

חשוב לדעת שעבודת ריסוס סטנדרטית צפויה לקחת מספר שעות בודדות (שעתיים - שלוש) ולאחר מכן כדאי לפתוח ולאוורר את האזורים השונים ככל שניתן. נזכיר בהזדמנות זו כי ניתן לקבל דרכנו שירותי הדברה בכל הארץ על ידי מדבירים מקצועיים ומנוסים.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

הדברה למסעדות בשיטה הירוקה

אתם כמסעדה או עסק מזון כמובן לא רוצים להרעיל אף אחד, ולרוב חומרי הדברה הם חומרים כימיים רעילים. למזלנו כיום ניתן לבצע את הדברה למסעדות במגוון שיטות הדברה ירוקות כמו פיזור של מלכודות, שימוש בתבלינים מיוחדים שגורמים למזיקים מסוימים (בעיקר נמלים) לעזוב את המקום אך גם ריסוס שמנים מיוחדים או שימוש בחומץ עשוי להועיל. יחד עם זאת, במצבים שבהם טכניקות מסוימות יהיו פחות אפקטיביות, יאלץ המדביר להשתמש בחומרים כימיים שמשלבים רעל במינונים נמוכים יחסית.

גם הדברה למפעלי מזון גדולים

אחד ההבדלים הגדולים בין הדברה לבית קפה או למסעדה לבין הדברה למפעלי מזון הוא הגודל. כשמרססים שטחים גדולים צריך להגיע ערוכים יותר עם ציוד מתאים ויש הרבה יותר פינות שבהם יכולים להסתתר חרקים ומזיקים אחרים. דרך 'מדבירים פלוס' תמצאו מדבירים מקצועיים שידעו לעשות הדברה גם למפעלי מזון גדולים מאוד.

שיטת ההדברה הטובה ביותר - מניעה

כרגע אתם, לצערכם, צריכים הדברה. איך תמנעו את הצורך הזה בעתיד?

  1. פינוי פסולת: אחד המקומות שמזיקים וחרקים אוהבים להסתתר בהם זה פסולת. ודאו שאין בסביבתכם שום פסולת שיכולה להזמין אליה בעלי חיים לא רצויים שבסוף יגיעו לעסק שלכם.
     
  2. כללי ניקיון ברורים: הציבו כללים ברורים של ניקיון שיוודאו שלא תהיה הצטברות של מזון או לכלוכים. כמובן בניהול מסעדה או בית קפה מאוד קשה לעשות זאת, אבל דווקא בגלל שמדובר במזון זה כה חשוב. וכן, אנחנו מדברים גם על הפינה הזו במזווה ומתחת למקרר.
     
  3. ירקות ופירות טריים: אם אתם מתעסקים עם ירקות ופירות טריים אתם יודעים שלפעמים הם יכולים להגיע עם חול וחרקים עליהם. ודאו שהם עוברים שטיפה מקיפה כדי למנוע הצטברות של מזיקים. זה גם חשוב כמובן כדי לא להגיש חרקים ללקוחות העסק שלכם wink